  • 1. Data: 2009-05-25 08:11:51
    Temat: Ducati M900 do 99 roku
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Witam

    Zastanawiam się nad kupnem Ducati Monster 900 gaźnikowy do roku 99, może
    najdą się uzytkowncy tych pojazdów, kórzy podzielą się swoją opinią na temat
    w/w maszyny.

    Z góry dzięki.

    ----
    Pozdro
    "rzep"

  • 2. Data: 2009-05-25 10:05:16
    Temat: Re: Ducati M900 do 99 roku
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Rzep pisze:
> [...]
    > najdą się uzytkowncy tych pojazdów, kórzy podzielą się swoją opinią na temat

    Znajdą się,5 lat latałem M900 98r,ogólnie zadowolony,następny będzie S2R
    1000 tylko jeszcze trochę za drogi..
    Osobiście wolałbym wtrysk,zawsze po zimie miałem problemy z
    uruchomieniem,poza tym raczej bez problemów,ma swoje różne ochy i
    achy,ale jak się lubi to nie przeszkadza:-)
    Dlaczego do 99,masz jakiegoś na oku?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2009-05-26 12:12:24
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Monster" <"alpy2usun _to wrote:

> [...]
    > uruchomieniem,poza tym raczej bez problemów,ma swoje różne ochy i
    > achy,ale jak się lubi to nie przeszkadza:-)

    Tak jest taki
    http://www.allegro.pl/item639437426_monster_900_2001
    _bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html
    Wiem, ze to nie jest 2001 ale jest w pięknej kondycji ........

    ----
    pozdr
    rzep

  • 4. Data: 2009-05-26 12:39:55
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Rzep pisze:

    > Tak jest taki
    > http://www.allegro.pl/item639437426_monster_900_2001
    _bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html
    > Wiem, ze to nie jest 2001 ale jest w pięknej kondycji ........

    Rocznik 97-99,fakt,ładny,ale troszkę dużo..za takie pieniądze gość
    wystawia już dłuższy czas SS1000DS 04r,(na Dukata trzeba amatora)Popatrz
    na tego(przydałoby się kilka fotek więcej)już i.e.
    http://www.allegro.pl/item637695805_ducati_monster_9
    00_i_e.html

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-05-26 15:16:08
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Monster" <"alpy2usun _to wrote:

> [...]
    > wystawia już dłuższy czas SS1000DS 04r,(na Dukata trzeba
    > amatora)Popatrz na tego(przydałoby się kilka fotek więcej)już i.e.

    Tego mam tu na miejscu i kolor mi odpowiada ;)
    Jeśli możesz to napisz mi coś więcej o Monsterze do 99 roku, chodzi mi o to,
    że słyszałem o awaryjności gaźników. Ten żółty odpala na dotyk, chodzi
    ładnie, jak wciśniesz sprzęgło, to bardzo ładnie, :) + te wydeszki. Jaką moc
    ma ten egzempalrz? Produkcja 98. Mogę dostarczyć Ci numer ramy, bo
    sprzedawca nie wie czy 78 KM czy 67 KM. Co do ceny to jest do negocjacji,
    ale mi nie chodzi o o cenę tylko to ma być drugi motorek bardziej na zloty,
    czasem wyjechać na miasto, na mazury na kręte sciezki niedaleko domu, więc
    pasuje mi jego charakter.

    ---
    Pozdr
    "rzep"

  • 6. Data: 2009-05-27 09:40:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Rzep napisał(a):
    > http://www.allegro.pl/item639437426_monster_900_2001
    _bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html

    sliczny....

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 7. Data: 2009-05-27 10:55:34
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Rzep pisze:

    Poszło na priw

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2009-05-27 19:12:55
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message
    _bezwypadek_serwis_gdynia_rata414.html

    > sliczny....

    Ja bym zmienil owiewke - na cala przezroczysta, albo dol w zoltym, a gora
    przezroczysta. Jeszcze bym zmienil kierunki i bym nie mial sie do czego
    przyczepic.

    Maszyna marzen;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2009-05-27 19:20:42
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Ivam pisze:

    > Ja bym zmienil owiewke - na cala przezroczysta, albo dol w zoltym, a
    > gora przezroczysta. Jeszcze bym zmienil kierunki i bym nie mial sie do
    > czego przyczepic.
    >
    > Maszyna marzen;)

    Owiewka faktycznie kibel,miałem w swoim całą czarną i węższą,ta z
    żółtym(oryginalna) o ile dobrze pamiętam to w Boldorze kosztowała jakieś
    1800zł:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S