  • 1. Data: 2020-02-07 14:30:14
    Temat: Dwa pytanka
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    Witam

    Jak wygląda sprawa z mobilnym netem w Niemczech? Przede wszystkim jak
    wygląda sprawa zakupu sima, kiedyś ponoć tylko Niemcy mogli kupić.

    Potrzebuję jakiejś apki która archiwizuje(i łatwo przywraca) dane,
    zwłaszcza aplikacje. Kiedyś użyłem i była naprawdę dopracowana, ale
    zapomniałem nazwy i kicha :-(

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 2. Data: 2020-02-07 16:18:56
    Temat: Re: Dwa pytanka
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 07.02.2020 o 14:30, ALEX MR pisze:
    > Potrzebuję jakiejś apki która archiwizuje(i łatwo przywraca) dane,
    > zwłaszcza aplikacje. Kiedyś użyłem i była naprawdę dopracowana, ale
    > zapomniałem nazwy i kicha :-(
    Titanium Backup. Używam od lat i polecam.

  • 3. Data: 2020-02-07 20:23:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-07 14:30, ALEX MR wrote:
    > Witam
    >
    > Jak wygląda sprawa z mobilnym netem w Niemczech? Przede wszystkim jak
    > wygląda sprawa zakupu sima, kiedyś ponoć tylko Niemcy mogli kupić.

    Nie bardzo. W markecie można było kupić i zarejestrować przez internet
    na miejsce pobytu.

    > Potrzebuję jakiejś apki która archiwizuje(i łatwo przywraca) dane,
    > zwłaszcza aplikacje. Kiedyś użyłem i była naprawdę dopracowana, ale
    > zapomniałem nazwy i kicha :-(

    Za dużo masła.