  • 1. Data: 2013-02-03 11:58:51
    Temat: Dyski na USB
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy taki dysk zewnętrzny 2.5 podłączony do USB np. z tyłu obudowy może
    być tam wpięty na stałe czy one nie są przystosowane do tego ??.

  • 2. Data: 2013-02-03 14:54:33
    Temat: Re: Dyski na USB
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Gupik naskrobał(a):

    > czy taki dysk zewnętrzny 2.5 podłączony do USB np. z tyłu obudowy może
    > być tam wpięty na stałe czy one nie są przystosowane do tego ??.

    A co/kto mu zabrania?
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Nie kłóć się z idiotą, sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona
    doświadczeniem.

  • 3. Data: 2013-02-03 18:07:25
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > czy taki dysk zewnętrzny 2.5 podłączony do USB np. z tyłu obudowy może być
    > tam wpięty na stałe czy one nie są przystosowane do tego ??.

    A czemu nie?
    Trzeba to zrzucisz backup, jak nie używany to się po czasie sam ładnie mi
    wyłącza.
    Drugi mam cały czas podpięty do TV i dzieciaki czy ja filmy sobie oglądamy.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2013-02-04 04:31:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 03 Feb 2013 11:58:51 +0100, Gupik napisał(a):

    > czy taki dysk zewnętrzny 2.5 podłączony do USB np. z tyłu obudowy może
    > być tam wpięty na stałe czy one nie są przystosowane do tego ??.

    Do póki UE nie zabroni, to może.

  • 5. Data: 2013-02-04 07:38:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2013 11:58, Gupik pisze:
    > czy taki dysk zewnętrzny 2.5 podłączony do USB np. z tyłu obudowy może
    > być tam wpięty na stałe czy one nie są przystosowane do tego ??.

    A w jaki sposób mógłby zostać specjalnie zmodyfikowany, żeby nie nadawał
    się do ciągłej pracy??

  • 6. Data: 2013-02-04 12:40:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gupik" kelftc$9oh$...@n...news.atman.pl

    > czy taki dysk zewnętrzny 2.5 podłączony do USB np. z tyłu obudowy może być tam
    wpięty na stałe czy one nie są przystosowane do
    > tego ??.

    Lepiej, jeśli wciąż pracuje, niż miałby być włączany co jakiś czas
    i natychmiast po włączeniu mocno obciążany, bo póki pracuje, jest
    jakoś nagrzany ponad temperaturę otoczenia a obok wysokiej
    temperatury i wstrząsów, czynnikiem niszczącym jest szybka
    zmiana temperatury.

    Rok ma około 8766 godzin -- dysk może żyć kilkaset tysięcy godzin.
    Zatem dysk może pracować ciągle nawet kilkadziesiąt lat, choć
    z jakiegoś powodu ,,zwykłe'' dyski nie są przeznaczone do ciągłej
    pracy. :)

    Zobacz, ile kosztuje dysk i zastanów się nad tym, czy w ogóle
    warto myśleć o jego przedwczesnym ,,zużyciu''.

    Wyłączenie gorącego dysku to ssanie powietrza do jego wnętrza.
    Wprawdzie na wejściu są filtry, ale zawsze lepiej dla dysku,
    gdy ssie mniej. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-02-18 14:24:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Feb 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > A w jaki sposób mógłby zostać
    > specjalnie zmodyfikowany, żeby
    > nie nadawał się do ciągłej pracy??

    Przez opakowanie w coś w miarę ciepłego/izolującego ciepło, Holmsie!
    (proszę nie szukać w tym sensu, to jest odpowiedź na bardzo konkretne
    pytanie, cytat w całości :))

    pzdr, Gotfryd
    NMSP, przepraszam!