  • 11. Data: 2022-11-18 09:08:28
    Temat: Re: Dziś żegnamy serwer news.neostrada.pl
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2022 17:37:24 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Wiem że tpsa zostało żabojadom sprzedane za grosze.

    No, masterku, czemu nie kupiłeś kiedy było za grosze?? Żeby tak przespać
    sprawę... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2022-11-18 09:24:44
    Temat: Re: Dzis zegnamy serwer news.neostrada.pl
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 18.11.2022 o 08:45, ggs pisze:

    > Po zmianie z neostrady wszystkie nowe newsy mam "usunięte na serwerze"

    No nie wiem. Przechodziłem kilka lat temu i nie pamiętam, ale jak
    założyłeś nowe konto, to ileś tam newsów powinno się wczytać od
    początku. Nie kombinowałeś przypadkiem z podmianą serwera na starym
    koncie? Bo to nie ma sensu. Sam serwer działa poprawnie, właśnie z niego
    korzystam.

  • 13. Data: 2022-11-18 12:43:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-18-listopada-2022 o 09:08, Jacek Maciejewski pisze:
    > No, masterku, czemu nie kupiłeś kiedy było za grosze?? Żeby tak przespać
    > sprawę...

    Bo "przetarg" był ustawiony bałwanie

  • 14. Data: 2022-11-18 12:51:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Nov 2022 12:43:26 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Bo "przetarg" był ustawiony bałwanie

    O! Masz dowody? A tak w ogóle, to trzeba było się załapać do tych co
    ustawiali :) Tak czy tak, dałeś dupy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2022-11-18 22:41:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-18-listopada-2022 o 12:51, Jacek Maciejewski pisze:
    > O! Masz dowody? A tak w ogóle, to trzeba było się załapać do tych co
    > ustawiali ? Tak czy tak, dałeś dupy ?

    I tak wychowujesz swoje dzieci?

  • 16. Data: 2022-11-19 03:30:08
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 lis 2022 o 17:37, _Master_ pisze:

    > Moja rodzina dorzucała się do 1 km kabla.

    > To może odszkodowanie, zadośćuczynienie,

    1 km niematerialnego kabla?...
    [światło jest materią? pole elemanetyczne jest?...]
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zadośćuczynienie

    https://rankomat.pl/pomoc/samochod/pytanie-czym-rozn
    i-sie-zadoscuczynienie-od-odszkodowania-po-wypadku

    https://votum-sa.pl/wiedza/ekspert-radzi/zadoscuczyn
    ienie-czy-odszkodowanie/

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2022-11-19 21:35:07
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Nov 2022 12:43:26 +0100
    doszła do mnie wiadomość <63776fdf$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >Bo "przetarg" był ustawiony bałwanie

    A gdzie poszlaka? Bez poszlaki się nie liczy.
    https://www.youtube.com/watch?v=TvbGEO_InjU
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 18. Data: 2022-11-19 21:36:14
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Nov 2022 22:41:27 +0100
    doszła do mnie wiadomość <6377fc07$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >I tak wychowujesz swoje dzieci?

    Ciekaw jestem, jak wychowuje dzieci Twoja Stara.
    Szwambuł Trantiputl.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 19. Data: 2022-11-19 23:14:38
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał:

    > http://news.chmurka.net/

    > Też rejestracja, ale to chyba najlepszy serwer dla PL grup :)

    I ma kretyńsko zrobiona stronę.

    Pzdr

  • 20. Data: 2022-11-19 23:33:35
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Kamil:

    > I ma kretyńsko zrobiona stronę.

    Nie ma kretyńskich świecidełek, to od razu kretyńska? Strona jest bardzo
    ładna, w klimacie retro, tak jak cały usenet.