  • 1. Data: 2009-03-07 15:19:53
    Temat: [E51] Po aktualizacji softu brak wybierania skróconego
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    zaktualizowałe soft w Nokii E51 do zalecanego (brandowany sieci ERA).
    W menu Narzędzia jest opcja Proste wybieranie. Chciałem sobie przypisać
    kontakty do klawiszy, ale okazało się że po aktualizacji folder Pr. wyb. nie
    otwiera się. To znaczy miga i zaraz zamyka się.
    Czy ktoś się z tym spotkał i jak to naprawić?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2009-03-07 17:16:47
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

> [...]
    > kontakty do klawiszy, ale okazało się że po aktualizacji folder Pr. wyb.
    > nie otwiera się. To znaczy miga i zaraz zamyka się.

    Jak naciśniesz cyfrę kilka sekund i nie masz tam nic przypisanego, to
    powinien spytać co przypisać. To też nie działa?

    --
    Radosny

  • 3. Data: 2009-03-07 21:56:27
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> napisał w wiadomości

    > Jak naciśniesz cyfrę kilka sekund i nie masz tam nic przypisanego, to
    > powinien spytać co przypisać. To też nie działa?

    To działa, ale już zmienić przypisania się nie da, bo nie działa folder Pr.
    wyb.

    --
    Arek