  • 1. Data: 2009-01-25 10:36:09
    Temat: ERA TAK TAK - zmiana taryfy
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    witam

    mam taryfę HAPPY Taniej tam stawka podstawowa jest 0,59 gr/min

    ale widzę że jest taka taryfa nowy tak tak gdzie stawka wynosi 0,56 gr/min

    czy zmiana taryfy z happy taniej na nowy tak tak będzie mnie cos kosztowala

    i czy waszym zdaniem opłaca się?

  • 2. Data: 2009-01-25 10:44:40
    Temat: Re: ERA TAK TAK - zmiana taryfy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > i czy waszym zdaniem opłaca się?
    Jesli czesto korzystasz z pakietow do Ery i na stacjonarne, to NIE.
    W Nowym Tak-Taku od nowa bedzie liczyl Ci sie staz i przez pierwsze 4
    miesiace bedziesz miala pakiety na mniej oplacalnych warunkach niz teraz w
    Happy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-01-25 14:34:50
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Jesli czesto korzystasz z pakietow do Ery i na stacjonarne, to NIE.
    > W Nowym Tak-Taku od nowa bedzie liczyl Ci sie staz i przez pierwsze 4 miesiace
    > bedziesz miala pakiety na mniej oplacalnych warunkach niz teraz w Happy
    No i nie będzie już erajednostek bezterminowych w pakiecie 25/100. Tylko
    30-dniowe. To największy minus.

  • 4. Data: 2009-01-25 15:38:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > No i nie będzie już erajednostek bezterminowych w pakiecie 25/100. Tylko
    > 30-dniowe. To największy minus.

    Wszystko zalezy od profilu dzwonienia. Jak ktos duzo dzwoni na Ere i
    stacjonarne, to raczej nic mu bo tej bezterminowosci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-01-28 06:25:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wszystko zalezy od profilu dzwonienia. Jak ktos duzo dzwoni na Ere i
    > stacjonarne, to raczej nic mu bo tej bezterminowosci.

    Jak ktoś dużo dzwoni, to nie weźmie nowej taryfy, bo tam można mieć
    tanich minut w pakietach tylko na godzinę miesięcznie.

    Zresztą w starym tak taku minuta w pakiecie jest od 14gr, a w nowym
    od 15, więc o czym tutaj mówimy...

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-01-28 10:40:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zresztą w starym tak taku minuta w pakiecie jest od 14gr, a w nowym od
    > 15, więc o czym tutaj mówimy...

    No ja popieram starego TT przeciez, ale mowie, ze akurat kwestia
    terminowosci erajednostek ma IMHO marginalne znaczenie.

    Pozdrawiam
    SDD