  • 1. Data: 2014-10-27 20:24:42
    Temat: Elektryka w GPZ 600R Ninja
    Od: D_O_N :D <Honey1999@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam.Mam problem z moim kawasaki gpz 600r. Otóż ostatnio po jeździe
    wstawiłem go do garażu, na następny dzień zachodzę próbuję odpalić moto,
    przekręcam kluczyk i nic się nie dzieje. Żadne kontrolki się nie świecą,
    światła-kierunkowskazy itp. nie działają. Mimo to rozrusznik kręci, ale
    nie daje iskry itp. Nie wiem co mogło być tego przyczyną. Miał ktoś
    podobny problem lub wie co mogło się stać? :) Czekam na odpowiedzi! LwG!
    :D

  • 2. Data: 2014-10-29 19:03:15
    Temat: Re: Elektryka w GPZ 600R Ninja
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    D_O_N :D napisal

> [...]
    > nie daje iskry itp. Nie wiem co mogło być tego przyczyną. Miał ktoś
    > podobny problem lub wie co mogło się stać? :) Czekam na odpowiedzi! LwG!

    Napewno musisz sprawdzic bezpieczniki,nastepnie stacyjke bo moze nie
    laczyc w niej jakis styk o kontrolek i zaplonu a od rozruchu tak i dlatego
    kreci ale nie ma iskry.Pozdro

  • 3. Data: 2014-10-29 23:25:44
    Od: D_O_N :D <Honey1999@_NOSPAM_interia.pl>

    A nie wiesz przypadkiem, gdzie są te bezpieczniki ? Bo nigdzie nie mogę
    ich znaleźć :( A do stacyjki już patrzałem, ale tam wszystko wydaje się
    być ok :)