  • 1. Data: 2011-08-30 13:31:29
    Temat: Era - zmiana formy prawnej - wypowiedzenie umowy
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    Witam!
    Czy zmiana formy prawnej spółki daje prawo do wypowiedzenia
    umowy bez płacenia kary ?

    P.

  • 2. Data: 2011-08-30 13:34:41
    Temat: Re: Era - zmiana formy prawnej - wypowiedzenie umowy
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-30 15:31, Pendrive pisze:
    > Witam!
    > Czy zmiana formy prawnej spółki daje prawo do wypowiedzenia
    > umowy bez płacenia kary ?

    Nie

  • 3. Data: 2011-08-31 11:42:40
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-30 15:34, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nie

    a jak przy okazji pozmieniaja regulaminy ?

    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 4. Data: 2011-08-31 11:56:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pendrive" napisał w wiadomości

    >a jak przy okazji pozmieniaja regulaminy ?

    A to wtedy formalnie tak, choc nie jestem przekonany czy zmiana "z
    o.o." na "A." jest wystarczajacym powodem :-)

    A poza tym .. zadowolony klient Ery ma wypowiedziec umowe ... i
    ponownie pojsc do T-mobile ? A jak go nie beda chcieli ponownie ? Bo
    zakladam ze przeanalizowal oferty i w Erze mu najlepiej :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-08-31 12:04:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-31 13:56, J.F pisze:

> [...]
    > pojsc do T-mobile ? A jak go nie beda chcieli ponownie ? Bo zakladam ze
    > przeanalizowal oferty i w Erze mu najlepiej :-)

    Najlepiej mogło mu być jedynie w momencie zawierania umowy, a to znaczna
    różnica.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-08-31 12:11:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-31 13:42, Pendrive pisze:

    > a jak przy okazji pozmieniaja regulaminy ?

    Nieistotne, co zmienią. Ważne jest ostatnie zdanie:

    Art. 61 ust. 4 PT : Dostawca publicznie dostępnych usług
    telekomunikacyjnych niezwłocznie informuje na piśmie abonentów będących
    stroną umowy pisemnej o zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby
    dostawcy usług, chyba że abonent złożył żądanie otrzymywania tych
    informacji drogą elektroniczną na wskazany przez abonenta w tym celu
    adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka
    porozumiewania się na odległość. Informacja o powyższych zmianach nie
    stanowi zmiany warunków umowy.

  • 7. Data: 2011-08-31 12:20:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-31 14:11, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> [...]
    > adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka
    > porozumiewania się na odległość. Informacja o powyższych zmianach nie

    Niemniej jednak zmiana nazwy to coś innego niż zmiana formy prawnej,
    która tutaj nie została wymieniona.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-08-31 12:42:45
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-31 14:20, Liwiusz pisze:

    > Niemniej jednak zmiana nazwy to coś innego niż zmiana formy prawnej,
    > która tutaj nie została wymieniona.

    Dobrze wiesz, że teoretyzujesz :-)

    Żaden przepis Prawa telekomunikacyjnego nie wymaga od dostawcy
    powszechnie dostępnych usług telekomunikacyjnych oddzielnego podawania
    formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej.
    A do ustalenia tego, czym jest firma, proponuję lekturę art. 43 KC z
    odpowiednim indeksem.

  • 9. Data: 2011-08-31 12:49:49
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    > pojsc do T-mobile ? A jak go nie beda chcieli ponownie ? Bo zakladam ze
    > przeanalizowal oferty i w Erze mu najlepiej :-)

    zadowolony klient ery konczy z nia wspolprace i nie zamierza wracac,
    pozostalo okolo 6 miesiecy i szuka sposobu na cwane przyspieszone
    zakonczenie wspolpracy.

    --
    z magazynem</a>

  • 10. Data: 2011-08-31 12:51:30
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    > adres poczty elektronicznej lub za pomocą podobnego środka
    > porozumiewania się na odległość. Informacja o powyższych zmianach nie

    zmienil sie KRS :) a tego nie widze w artykule

    P.
    --
    z magazynem</a>