  • 1. Data: 2012-06-05 18:32:49
    Temat: Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Ten cały zaskakujący film wyemitowany przez BBC w porze najwyższej
    oglądalności o rasizmie w Polsce jest po to, aby ostrzec Anglików przed bombą
    w Warszawie w czasie Euro. A autorstwo filmu jest brytyjskiego wywiadu MI6.
    Jeśli BBC kazuje nie przyjeżdżać do Polski, bo w Polsce jest rasizm, a w
    Polsce nie ma rasizmu, to o co tu chodzi, żeby nie przyjeżdżać? Ten film to
    nic innego jak ostrzenie wywiadu brytyjskiego.

    Są nimi słowa Sola Campbella, który w filmie o Euro 2012 wyemitowanym
    dwudziestego ósmego maja w BBC powiedział: "Zostańcie w domu, kibicujcie przed
    telewizorami. Nie ryzykujcie, ponieważ możecie wrócić do domu w trumnie!". W
    ten sposób MI6 próbuje ostrzec obywateli brytyjskich przed śmiercionośnymi
    bombami. Skąd to wiadomo. W filmie BBC można to poznać z czytania z twarzy
    autora wypowiadanych słów , że nie były jego własne a kazano mu to powiedzieć.
    Zaskakujące dlaczego wywiad brytyjski nie współpracuje z polskim, nie
    ostrzega wywiadu polskiego. Odpowiedź jest tylko jedna: brytyjski wywiad nie
    współpracuje, bo nie może. Wywiad brytyjski nie może ostrzegać przed bombami
    państwa, które samo bombę przygotowuje. Inaczej nie da się tego wyjaśnić.
    Autorstwo zamachu w którym "Brytyjczycy mogą wrócić w trumnie" jest wewnątrz,
    w Polsce pośród tak zwanych komunoruskich. Inaczej by było gdyby bomby
    podkładał ktoś z zewnątrz. Tak ten na pozór dokument BBC alias MI6 należy
    odczytać. Tylko, mieszkańcy Warszawy nie wiedzą jeszcze, co się za tymi
    słowami w filmie BBC kryje. Najlepiej na Euro wyjechać z Warszawy i każdego
    innego miasta Euro w Polsce. Chodzi, żeby poinformować zakamuflowanie, żeby
    nie przyjeżdżać, bo jest rasizm, a chodzi o to, żeby poinformować, żeby nie
    przyjeżdżać, bo można "wrócić w w trumnie", ale z innego prawdziwego powodu. Z
    jakiego wiadomo, o którym wie brytyjski wywiad MI6.

  • 2. Data: 2012-06-05 19:00:26
    Temat: Re: Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    jak chcesz to mogę załatwić DOBREGO LEKARZA lub szpital bez klamek

    Arek.

  • 3. Data: 2012-06-05 21:47:30
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 5 Cze, 19:00, "Arek." <a...@a...2a.pl> wrote:
    > jak chcesz to mogę załatwić

    Oczywiście nie wierzę w bomby podkładane przez MI6 - ALE zamch Al-
    Kaidy czy kogoś innego podczas mistrzostw EURO jest jak najnbardziej
    pradopodobny.

  • 4. Data: 2012-06-05 22:09:58
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > jak chcesz to mogę załatwić DOBREGO LEKARZA lub szpital bez klamek

    To jest groźba? Podobno w Polsce mamy demokrację i wolność słowa.

  • 5. Data: 2012-06-05 22:24:00
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Oczywiście nie wierzę w bomby podkładane przez MI6 - ALE zamch Al-
    > Kaidy czy kogoś innego podczas mistrzostw EURO jest jak najnbardziej
    > pradopodobny.

    BBC to BBC, jeśli wokół tej sytuacji odbywa się taniec kosztem wizerunku
    stacji musimy być przygotowani, że bezwzględnie nie należy ani krzty ufać
    ludziom "przygotowującym tajemniczy lot balonem Komorowskiego".

  • 6. Data: 2012-06-05 22:49:16
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 5 Cze, 22:24, "Marcin Rolicki" <m...@g...pl> wrote:

    > BBC to BBC, jeśli wokół tej sytuacji odbywa się taniec kosztem wizerunku
    > stacji musimy być przygotowani, że bezwzględnie nie należy ani krzty ufać
    > ludziom "przygotowującym tajemniczy lot balonem Komorowskiego".

    raczej nie wierzę w bombę atomową w walizce (niby skąd?) - ani tym
    bardziej, że przygotowuje ją MI6 (niby PO CO?) - ale myślę, że tzw.
    "BRUDNA BOMBA" jest jak najbardziej prawdopodbna... a efekt byłby
    DEWASTUJĄCY: to byłby nie tylko koniec Tuska i PO - ale także całej
    Unii Europejskiej!

  • 7. Data: 2012-06-06 23:45:07
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > "BRUDNA BOMBA" jest jak najbardziej prawdopodbna... a efekt byłby
    > DEWASTUJĄCY: to byłby nie tylko koniec Tuska i PO - ale także całej
    > Unii Europejskiej!

    Co ty opowiadasz. To byłby koniec świata. A wszystko przez Tuska.
    Zresztą Kaczyńskiego też. A w ogóle to zmień lekarza, bo ten u którego
    się leczysz oszukuje cię
    --

    Jingiel

  • 8. Data: 2012-06-07 06:38:11
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-06-05 22:09, Marcin Rolicki pisze:

    > To jest groźba? Podobno w Polsce mamy demokrację i wolność słowa.

    No to jak mamy wolność słowa to pewnie możemy głośno myśleć o tobie co
    chcemy. Na razie to ty straszysz ludzi bombami atomowymi. Wypij sobie
    melissę, weź lekarstwa i idź spokojnie do łóżka.

    --

    Jingiel

  • 9. Data: 2012-06-07 12:25:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 07 Jun 2012 06:38:11 +0200, Jingiel napisał(a):

    > W dniu 2012-06-05 22:09, Marcin Rolicki pisze:

    Masz jakąś perwersyjną uciechę seksualną w wyciąganiu TEGO z KF większości
    użytkowników tej grupy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 10. Data: 2012-06-07 12:43:32
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > No to jak mamy wolność słowa ... [CIACH]

    Ja rozumiem, że komunoruscy potrzebują atmosfery, w której mogą swobodnie
    działać. I przeprowadzać swoje operacyjne plany polityczne. Zagrożenie
    pochodzi od komunoruskich i melisa będzie potrzebna tym, którzy poznają na
    sobie skutki ich działania a w konsekwncji cała Polska. Zamach bombowy, a jak
    należy wieżyć BBC i dziwne zachowania reprezentacji angielskiej, wepchnie
    Polskę na lata na margines niestabilnych postkomunistycznych republik. W tej
    chcwili Polacy płacą, płacą 20% (t.j. 3 miliardy złotych) więcej za gaz od
    innych nacji Europy. Dlatego też są zamykane szkoły. Komunoruscy to samo zło.