  • 1. Data: 2011-11-06 22:45:51
    Temat: Euronews i / lub inne polskie akcenty na pozycji 28° East ?
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    EuroNews nadawany za posrednictwem HotBird'a ma polska fonie (dla
    wybranych audycji).
    Jak to jest jesli chodzi Eurobird 1 - Astra 1N/2A/2B/2D @ 28.5/28.2°
    East?
    Szukam jeszcze innych / jakichkolwiek akcentów polskich na pozycji 28°
    East. Bezskutecznie szukalem w historii grupy.
    W odpowiedz prosze podac konkretne czastotliwosci i pidy audio.
    (APID).

    Brooks

  • 2. Data: 2011-11-07 05:30:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-11-06 23:45, Brooks pisze:
    > EuroNews nadawany za posrednictwem HotBird'a ma polska fonie (dla
    > wybranych audycji).
    > Jak to jest jesli chodzi Eurobird 1 - Astra 1N/2A/2B/2D @ 28.5/28.2°
    > East?

    pytasz o ww kanał?
    nie widzę na wykazie j. polskiego z tego satelity.
    widzę za to na Astrze 1G - poz. 31,5 st. E
    12,012 V APID 2242

    > Szukam jeszcze innych / jakichkolwiek akcentów polskich na pozycji 28°

    nie ma. przynajmniej ja nie widzę.

  • 3. Data: 2011-11-07 11:07:59
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Nov 7, 5:30 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > pytasz o ww kanał?
    > nie widzę na wykazie j. polskiego z tego satelity.
    > widzę za to na Astrze 1G - poz. 31,5 st. E
    > 12,012 V APID 2242

    > nie ma. przynajmniej ja nie widzę.

    Bardzo dziekuje za pomoc.
    Jakiekolwiek inne polskie akcenty? Polskie Radio Londyn? Siedze w
    kabinie liczac na cos ponad Polskie Radio Program I na 225 kHz.
    Satelity nie obróce (Dish Control Unit jest pod kluczem) ani nie
    przesteruje zyrokompasu o 9stopni, co mogloby dac w efekcie odbiór z
    Astry na 19°E

    Brooks

  • 4. Data: 2011-11-07 11:24:23
    Od: a...@p...pl

    > jakichkolwiek akcentów polskich na pozycji 28°
    >East.

    z pewnoscia jakis polski inzynier pracuje/pracowal w firmie, ktora
    wyprodukowala tego satelite. Nasi sa wszedzie!

    a falach dlugich LW 225kH nadaje PR1 Warszawa - pewnie dolatuje na
    Wyspy...

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-11-07 11:57:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-11-07 12:07, Brooks pisze:

> [...]
    > Satelity nie obróce (Dish Control Unit jest pod kluczem) ani nie
    > przesteruje zyrokompasu o 9stopni, co mogloby dac w efekcie odbiór z

    BBC World Service APID 4125 i 5144. Ale nie jestem pewien, czy BBC nadal
    prowadzi serwis po polsku.

  • 6. Data: 2011-11-07 12:33:08
    Od: Cezar <c...@B...pl>

> [...]
    > Satelity nie obróce (Dish Control Unit jest pod kluczem) ani nie
    > przesteruje zyrokompasu o 9stopni, co mogloby dac w efekcie odbiór z

    PRL tylko w DAB w okolicach Londynu lub przez net

    c.

  • 7. Data: 2011-11-07 18:03:17
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    > pytasz o ww kanał?
    > nie widzę na wykazie j. polskiego z tego satelity.
    > widzę za to na Astrze 1G - poz. 31,5 st. E
    > 12,012 V APID 2242

    > nie ma. przynajmniej ja nie widzę.

    A jakie polska fonia ma pidy audio sa dla przekazu z Astry 1G i HB?

    Brooks

  • 8. Data: 2011-11-07 18:05:11
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Nov 7, 12:33 pm, Cezar <c...@B...pl> wrote:

    > PRL tylko w DAB w okolicach Londynu lub przez net
    >
    > c.

    Internet tu to straszny klocek a w dodatku w wiekszosci poblokowany
    dostep do stron, ze o strumieniu jakichkolwiek danych nie wspomne.
    Na DAB mam za daleko od ladu :-(

    Brooks

  • 9. Data: 2011-11-07 18:07:07
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Nov 7, 11:24 am, a...@p...pl wrote:

> [...]
    > wyprodukowala tego satelite. Nasi sa wszedzie!
    >
    > a falach dlugich LW 225kH nadaje PR1 Warszawa - pewnie dolatuje na

    Warszawskie PR1 na falach eteru dolatuje bez szwanku! Ale z braku
    wlasnej anteny odbiorczej sa ograniczenia czasowe aby ich sluchac.

    Brooks

  • 10. Data: 2011-11-08 16:24:08
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Nov 7, 11:57 am, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > BBC World Service APID 4125 i 5144. Ale nie jestem pewien, czy BBC nadal
    > prowadzi serwis po polsku.

    Dziekujac za podpowiedz juz tlumacze co ustalilem.
    Na czestotliwosci 11,954 Ghz pol. H SR 27500 mod. QPSK
    SID 6761 TID 2013
    Audio PID 5411 w jezyku angielskim.
    Odnalazlem pod nazwa BBC WS zdaje sie wspomniana "BBC World Service".
    To stacja radiowa.

    No i co dalej mam robic? Mam wybrac Audio PID 4125 lub 5144? Zdaje
    sie cisza ;-(

    Bardzo prosilbym przekazac dalsze wskazówki.

    Brooks