  • 1. Data: 2010-06-25 23:33:01
    Temat: FAJNY SPACER I DOBRY UCZYNEK (Mazowsze) 27.06 w Kołbieli........
    Od: "Reid " <r...@N...gazeta.pl>

    witajcie, Reid z tej strony, tak ten stary juz Reid...
    do rzeczy, fajna akcja i mysle warto:
    Piknik rodzinny;), ale dla nas wazniejsze, ze motocykle mile widziane,
    kielbaska dla nas jest:) no i najwazniejsze - FRAJDA DLA DZIECIAKÓW CHORYCH...;/
    Przelot idealny dla Warszawiakow, bo trasa na Lublin, w Kołbieli w prawo i po
    prawej stronie wielki plac, ogrodzony parking i knajpa drewniana.
    Impreza zaczyna w godz. 10-20, do 12stej byloby fajnie przyjechac, zeby
    dzieciaki pocieszyly sie widokiem naszych maszyn, no i moze kto bedzie chcial,
    moze przewiezc kawalek te, ktore beda chcialy i mogly wsiadac.
    Chaotycznie, bo jestem po powrocie z zagramanicy z pracy i ledwie widze ze
    zmeczenia, ale wszelkie info o imprezie macie na stronie karczmaczlekowka.pl
    po dojechaniu powolac sie u wlasciciela (Marcina) na mnie (Radek) i wszystko
    jasne.. zreszta ja bede tam, wiec bede wypatrywal niedobrych motocyklistow:)))
    z pozdrowianiem,
    Reid
    /r1200gs adv i stajenka/
    607-20-70-90

  • 2. Data: 2010-06-26 21:26:19
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-06-26 01:33, Reid pisze:
> [...]
    > jasne.. zreszta ja bede tam, wiec bede wypatrywal niedobrych motocyklistow:)))

    kurczę koło mnie,ale w ten weekend jestem u dzieci, zakończenie roku i
    dawno nie byłem.jesli wróce przed 20 do Mińska, sie przesiadam i
    zajadę.Knajpe czesto mijam jadąc w del.

    pozdro
    Tomek
    Biały VFRanek