    From: Gil <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Fajna klawiatura - ciekawostka
    Date: Tue, 6 Oct 2020 19:36:14 +0200

    Ostatnio mój siostrzeniec informatyk zaprezentował mi swoją nową
    klawiaturę mechaniczną. Jest czarna i zupełnie pozbawiona oznaczeń na
    klawiszach. Nie ma zupełnie nic. Ani na wierzchu ani od dołu. Nie jest
    to też podświetlana klawa. Ma tylko te wypustki na klawiszach "F" oraz
    "J". Wydawało mi się to jest jakaś hipsterski wymysł i pewnie taki jest
    ale widziałem jak zasuwa na tej klawie. Litery na klawiszach w zasuwaniu
    nie przeszkadzają to jednak to jest hipsterki szpan.

    Avast.