  • 1. Data: 2015-06-02 22:50:12
    Temat: Fajne zestawienie czasow pracy na jednym ladowaniu
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.gsmarena.com/battery-test.php3
    mialem nadzieje, ze LG G4 pojdzie bardziej w slady G2 a wyglada na to,
    ze pobil w nawet G3 ale nie w ta strone co trzeba. Szkoda.

  • 2. Data: 2015-06-03 00:08:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 556e1707$0$8380$6...@n...neostrada.pl

    > http://www.gsmarena.com/battery-test.php3
    > mialem nadzieje, ze LG G4 pojdzie bardziej w slady G2 a wyglada na to, ze pobil w
    nawet G3 ale nie w ta strone co trzeba. Szkoda.

    Ja bym chciał taki telefon którego nie trzeba ładować.
    (który ładuje się od machania i światła)

    Kiedyś były takie prototypy.
    Były nawet gorsze -- niewidzialne. ;)
    Z jednej strony kamery -- z przeciwnej wyświetlacz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-06-03 08:32:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.06.2015 o 00:08, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "atm" 556e1707$0$8380$6...@n...neostrada.pl

    > Ja bym chciał taki telefon którego nie trzeba ładować.
    to grupa gsm, a nie marzenia.pl
    > (który ładuje się od machania i światła)
    ale wahadło będzie ważyło kilogram. albo bateria słoneczna będzie miała
    powierzchnie kartki a4. choć był jakiś LG który miał na pleckach baterie
    słoneczną. koleżanka taki miała i twierdziła że niema szans aby ta
    bateria słoneczna naładwowała standardową wbudowaną baterie.
    ToMasz

  • 4. Data: 2015-06-03 09:39:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 22:50, atm pisze:
    > http://www.gsmarena.com/battery-test.php3
    > mialem nadzieje, ze LG G4 pojdzie bardziej w slady G2 a wyglada na to,
    > ze pobil w nawet G3 ale nie w ta strone co trzeba. Szkoda.

    Wyniki trochę dziwne z mojego punktu widzenia.
    Miałem od nowości Nexusa 4 a teraz 5. Wg tej tabeli wychodzi, że nexus 5
    trzyma na baterii dłużej niż 4. W rzeczywistości Nexus 4 na jednym
    ładowaniu działał mi dłużej o 1.5 do 2 razy. Przy oszczędnym używaniu 4
    wytrzymywała nawet 4 dni, gdy 5 max 2 doby.
    Niedotykane potrafiły trzymać ze dwa dni dłużej.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2015-06-03 16:45:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" mkm6ur$37g$...@d...me

    > to grupa gsm, a nie marzenia.pl

    Te marzenie zrealizowano kilka lat temu.

    > ale wahadło będzie ważyło kilogram.

    Może i tak, a może nie masz racji.

    > albo bateria słoneczna będzie miała powierzchnie kartki a4.

    http://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/2015
    /05/10-najbardziej-nieprawdopodobnych-smartfonow-prz
    yszlosci,2.aspx

    Poczytaj, zanim zaczniesz fantazjować.

    > choć był jakiś LG który miał na pleckach baterie słoneczną. koleżanka taki miała i
    twierdziła że niema

    Słownik ortograficzny też możesz poczytać. ;)

    > szans aby ta bateria słoneczna naładwowała standardową wbudowaną baterie.

    Już marudziliście tutaj o niemożliwości ładowania via inukcja.
    Obecnie 85% ponoć można wyciągnąć a ładowarkami Qi

    http://mobilenation.pl/allegro/zdjecia-produktow/qi/
    okraglaczarna/top.png

    zawalone są półki sklepowe.

    https://www.youtube.com/watch?v=Dm-VS07keRo

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-06-03 17:03:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w wiadomości

> [...]
    yszlosci,2.aspx

    http://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/2015
    /05/10-najbardziej-nieprawdopodobnych-smartfonow-prz
    yszlosci,4.aspx

    Na pierwszy rzut oka telefon wygląda jedynie jak przesadnie długi smartfon,
    ale szybko okazuje się, że ma dodatkową opcję - wysuwaną, boczną powierzchnię
    na której możemy pisać, oglądać filmy czy wykonywać inne operacje. Po
    rozłożeniu,
    Mobile Script przypomina rozwijany pergamin, charakterystyczny chociażby dla
    średniowiecznych heroldów. Dodatkowy ekran jest oczywiście w pełni elastyczny,
    --> ale jeszcze większą gratką zdaje się być . brak konieczności ładowania
    smartfona.
    Wszystko dzięki nanopowłoce, z której wykonano urządzenie - pochłania ona
    promienie
    słoneczne i konwertuje je na energię, która zasila telefon. Niestety w kilka lat
    po
    wstępnym koncepcie słuch o modelu zaginął.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-06-03 21:55:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-06-03 09:39, Mirek Ptak wrote:

> [...]
    > wytrzymywała nawet 4 dni, gdy 5 max 2 doby.
    > Niedotykane potrafiły trzymać ze dwa dni dłużej.

    trzyletni, były już telefon żony - HTC DesireX.
    Bateria oryginalna.
    Nadałodana do pełna i zostawiona na półce (telefon wykonał parę rozmów -
    miał służyć jako tymczasowy telefon domowy domowy).
    Wyłączone sieci WiFi, BT....
    Sygnał sieci nie powala - tylko dwie kreseczki (więc nie za korzystny)

    Po blisko 10 dniach (9dni 20h) wciąż bateria była na poziomie 9% :)

    Tu zdjęcia z zeszłego tygodnia:
    https://www.dropbox.com/s/l6ka3zztr581522/DSC_0456.J
    PG?dl=0
    https://www.dropbox.com/s/vv8bz3n8r09qzqk/DSC_0457.J
    PG?dl=0

  • 8. Data: 2015-06-04 02:52:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:mknm1k$np4$1@dont-email.me...

> [...]
    > Sygnał sieci nie powala - tylko dwie kreseczki (więc nie za korzystny)
    >
    > Po blisko 10 dniach (9dni 20h) wciąż bateria była na poziomie 9% :)

    A co ten test ma nam mówić? Bo nie bardzo rozumiem...
    Ktoś kupuje smartfone aby trzymać go nieruszany na półce?
    Mój 5 letni iPhone4 też tyle wytrzyma nieruszany, co z tego?

  • 9. Data: 2015-06-04 11:11:08
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-06-04 02:52, Pszemol wrote:
> [...]
    > Ktoś kupuje smartfone aby trzymać go nieruszany na półce?
    > Mój 5 letni iPhone4 też tyle wytrzyma nieruszany, co z tego?

    pokazuje w jaki sposób badany jest test wytrzymałości baterii na
    czuwaniu (gdyby jeszcze był pełny sygnał i nie wykonywano z niego rozmów
    - to by wytrzymał bez problemu deklarowane 17 dni przez producenta :)

    Stąd też pokazuje, że każdy też może mieć różne wyniki (ten sam telefon,
    jak go używała codziennie żona musiał być karmiony raz dziennie).