  • 1. Data: 2009-10-31 14:39:09
    Temat: Fast food
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    Czesc.

    Dawno sie nie chwalilem niczym nowym, wiec pochwale sie nowym fastfoodem
    na stronie.
    Ze szczegolnymi pozdrowieniami dla tych, ktorzy czytaja a juz sie nie
    odzywaja :)

    --
    [rk] http://robertkresa.com

  • 2. Data: 2009-10-31 17:25:38
    Temat: Re: Fast food
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>

    On 31 Paź, 15:39, _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:
> [...]
    > na stronie.
    > Ze szczegolnymi pozdrowieniami dla tych, ktorzy czytaja a juz sie nie

    Czesc.

    Pokazywanie zdjec na tej grupie to ewenement. Najwieksze
    zainteresowanie wzbudzaja dyskusje o brudnych adidasach.
    Wracajac do tematu: czemu tak malo, nie bylo z czego wybierac?

    Mariusz

  • 3. Data: 2009-10-31 19:27:18
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > Wracajac do tematu: czemu tak malo, nie bylo z czego wybierac?

    Hej.

    Wybierac bylo, ale nie chcialem przedobrzyc. To raczej przyszlosciowo a
    stare zdjecia tak bardziej na samozachete.
    Ogolnie ma byc szybko, byle jak i fastfoodowo.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 4. Data: 2009-10-31 20:05:32
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał
> [...]
    > na stronie.
    > Ze szczegolnymi pozdrowieniami dla tych, ktorzy czytaja a juz sie nie

    ŚWIETNE. Wspaniale klimaty.
    ---

  • 5. Data: 2009-11-01 00:58:46
    Od: qbson <q...@w...pl>

    Super zdjęcia.

    A tak przy okazji: Zawsze się zastanawiałem jak się robi naturalne
    zdjęcia uliczne. Grzecznie pytając, przekupując, z ukrycia, na bezczela,
    na urok osobisty czy może po prostu nie jest to takie trudne jak się
    wydaje? Oczywiście nie musisz odpowiadać :)

    pzdr
    qbson

  • 6. Data: 2009-11-01 09:42:00
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    qbson pisze:
> [...]
    > na urok osobisty czy może po prostu nie jest to takie trudne jak się
    > wydaje? Oczywiście nie musisz odpowiadać :)

    Pytanie nie jest głupie, 'praca z ludźmi' też jest to dla mnie jeden z
    trudniejszych elementów fotografowania ...

    Z tych dylematów kupiłem sobie 'Twarzą w twarz ..." z Helionu, książka
    nieco 'amerykanska' (sporo papki jeśli o technice mowa, sam bym napisał
    więcej) ale w temacie autor mówi o zaufaniu z modelem, nawiązaniu
    relacji (w czym niemałe znaczenie ma ekranik LCD), czasem o płaceniu
    dorosłym, dzieciom nigdy nie płaci aby nie uczyły się żebractwa, ale np.
    na szkołę (w tzw 3-cim swiecie, Mongolia, Afryka)

    W każdym razie każdemu z nas życzę takich dylematów na Kubie, w Afryce i
    Mongolii

  • 7. Data: 2009-11-01 12:06:12
    Od: qbson <q...@w...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

> [...]
    > trudniejszych elementów fotografowania ...

    > W każdym razie każdemu z nas życzę takich dylematów na Kubie, w Afryce i

    W krajach słabiej rozwiniętych generalnie jest łatwiej fotografować
    ludzi. Mniej u nich tej podejrzliwości człowieka Zachodu, są ciekawscy,
    cieszą się, ze widzą siebie na ekraniku LCD itp.
    Z drugiej strony pewne elementy kulturowe w takich krajach utrudniają
    fotografowanie ludzi, np kobiet w krajach muzułmańskich.

    Jestem w stanie zrobić parę "reporterskich" zdjęć ludzi w takich właśnie
    krajach (choć nie czuję się z tym jakoś komfortowo), ale w Europie, w
    Polsce już nie. Chyba głównie kwestia charakteru fotografa.

    pzdr
    qbson

  • 8. Data: 2009-11-01 12:18:16
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <hcimgd$vn0$1@achot.icm.edu.pl> qbson wrote:
> [...]
    > bezczela, na urok osobisty czy może po prostu nie jest to takie
    > trudne jak się wydaje? Oczywiście nie musisz odpowiadać :)

    Ciezko odpowiedziec bo nia ma reguly. Mozesz trafic na usmiechnietego,
    groznie wygladajcego pana, albo byc zbluzganym przez ladna dziewczyne.
    Najwazniejsze to byc niewidzialnym i stac blisko. Jak najblizej. Wbrew
    pozorom fotograf z teleobiektywem jest bardziej widoczny niz ten, ktory
    jest w srodku (oczywiscie o ile nie schowa sie w krzakach). Po prostu z
    daleka widac, ze ktos w ciebie celuje. A podejrzanym sie robi, ze nie
    chce podejsc blizej. Kiedy sie zapytasz o fotografowanie, masz male
    szanse na naturalne zdjecie. Ale zawsze mozesz zrobic ciekawy portret.
    Urok osobisty, owszem. To pomaga bardzo. Tyle, ze nie moge na ten temat
    powiedziec wiele, bo zbyt urokliwy to chyba nie jestem. Tu by sie
    przydalo zapytac innych.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 9. Data: 2009-11-01 12:20:17
    Od: qbson <q...@w...pl>

    _rK_ pisze:

> [...]
    > Urok osobisty, owszem. To pomaga bardzo. Tyle, ze nie moge na ten temat
    > powiedziec wiele, bo zbyt urokliwy to chyba nie jestem. Tu by sie

    Dzięki za odpowiedź. Bardzo pouczające :)

  • 10. Data: 2009-11-02 07:27:43
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc.