  • 1. Data: 2012-03-29 22:08:12
    Temat: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Przyszły kierownik to samiec wzrostu około 195, masa słuszna. W planie
    ma jakieś zabawy na małym crossie kolegi, ale szuka też czegoś na
    pierwsze gleby. Czy takie coś jak w temacie nie będzie za mocne?
    Według mnie trochę te kunie są wyrośnięte, ale jak to wygląda w
    rzeczywistości?
    Chłop żonaty i dzieciaty i raczej z tych rozsądnych, łyknął ideę gs500/
    gpz/cb i szukał takich ale znalazł tego fazera z tzw. pewnej ręki i
    stąd temat. Przeżyje czy raczej odradzać mu? ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2012-03-30 09:48:47
    Temat: Re: Fazer 600 (2001), nada się na początek?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 29 Mar, 22:08, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > Przeżyje czy raczej odradzać mu? ;)

    Jesli tylko obieca, ze nie bedzie odwijal, przezyje z pewnoscia. ;)

    A na powaznie, to nigdy nie wiadomo, co tam komu pod kopula siedzi.
    --
    zdrowka
    amos

  • 3. Data: 2012-04-03 08:05:49
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 13:08:12 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > znalazł tego fazera z tzw. pewnej ręki i
    > stąd temat. Przeżyje czy raczej odradzać mu? ;)

    Ja tak zaczynałem przygodę z motocyklami 4 lata temu. Ażeby było śmieszniej
    - nie odczuwam nawet potrzeby zmiany moto :)

    FZS ma swoje wady (napier....a skrzynia, kubatura (która czasami też jest
    zaletą), światła) ale i ma zalety (silnik/elastyczność/oddawanie mocy,
    hamulce, ilość akcesoriów/części na rynku, łatwość serwisu, etc.) .

    Moim zdaniem, jeżeli rzeczywiście trafił na zadbany egzemplarz to warto.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2012-04-03 08:29:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-29 22:08, Lisciasty pisze:
> [...]
    > gpz/cb i szukał takich ale znalazł tego fazera z tzw. pewnej ręki i
    > stąd temat. Przeżyje czy raczej odradzać mu? ;)

    Zapewne przeżyje, jednak niektórzy umierają.
    Co będzie, jeśli padnie na niego? Co z Twoimi wyrzutami sumienia?

    To po pierwsze. A po drugie: 195 cm to kawał chłopa. Fazer jest za mały.
    Ja mam 174 cm i czasem po dłuższej jeździe dolegają mi zgięte kolana.
    Nie doradzę, jaki motocykl będzie wygodny dla tak wysokiej osoby - bo
    nie wiem, ostrzegam tylko przed Fazerem.

  • 5. Data: 2012-04-03 15:52:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Lisciasty pisze:
> [...]
    > pierwsze gleby. Czy takie coś jak w temacie nie będzie za mocne?
    > Według mnie trochę te kunie są wyrośnięte, ale jak to wygląda w

    Przy tym wzroście, to chyba każda 600 będzie niewygodna. Przy moim
    wzroście (180) fazerek wydawał się idealny. Obawiam się, że kolega
    będzie musiał się pomęczyć, jeśli obawia się koników.
    Z kolei mi bardzo podobała się XJR1300 ale jestem do niej za krótki.
    Innny IMO motocykl dla wysokich to DL1000. Niestety wszystko, niezgodne
    z koncepcją pierwszego moto.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2012-04-03 16:13:08
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    net...
    > Ażeby było śmieszniej
    > - nie odczuwam nawet potrzeby zmiany moto :)

    Ja odczuwam. Chcialbym takie samo tylko z:
    - gwarancja
    - lepszymi swiatlami
    - dolaczonym domkiem w okolicy alp;)

    > FZS ma swoje wady (napier....a skrzynia, kubatura (która czasami też jest
    > zaletą), światła)

    Skrzynia to wiem;), ale kubatura? Pardon, ale nie wiem o co Ci chodzi. Caly
    chleb sie miesci+spray na przebite kolo, sterowniki i kabelki od ogrzewanych
    manetek i wciaz jest miejsce na deseczke pod nozke boczna. Nowy FZ8 wcale
    nie jest duzo mniejszy (sprawia wrazenie jakby byl krotszy), a miejsca w nim
    brak.

    > ale i ma zalety (silnik/elastyczność/oddawanie mocy,
    > hamulce, ilość akcesoriów/części na rynku, łatwość serwisu, etc.) .

    I tutaj sie w 99% zgadzam. Dla poczatkujacego z glowa moze byc. Moc nie
    powala (ponizej 9krpm), jest wygodnie, nie wieje, etc.

    Tylko ten wzrost to problem - trzeba bedzie wysoka szybe.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2012-04-03 16:19:30
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 03.04.2012 16:13, Ivam wrote:
    > Nowy FZ8 wcale nie jest duzo mniejszy (sprawia wrazenie jakby byl
    > krotszy), a miejsca w nim brak.

    Jest gabarytowo taki sam jak FZ1, różnice są kosmetyczne.
    Ja się spokojnie mieszczę (181cm), a wyższy kolega (~190cm), który do
    niedawna ujeżdżał właśnie dużego Fazziego też nie narzekał.

    Nie wiem też co rozumiesz przez "brak miejsca", bo to "przypadłość"
    wszystkich jednośladów :) No może poza tymi największymi (goldwing,
    k1600gt ...itd.)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 8. Data: 2012-04-03 16:38:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/03/2012 04:19 PM, duddits wrote:
    > [GoMoto.TV]
    > Faceci na kanapach

    Witam somsiada z Marek, widać dróżka Marki-Legionowo to nie tylko moja
    ulubiona ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-04-03 16:44:31
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 03.04.2012 16:38, AZ wrote:
    > Witam somsiada z Marek, widać dróżka Marki-Legionowo to nie tylko moja
    > ulubiona ;-)

    Konkretnie: z Białołęki :)

    A no to prawda, blisko mam i faktycznie jak cieplej się robi to troszkę
    ludzi na motórach tam się pojawia :)
    Co zrobić, każdy zakręt na Mazowszu na wagę złota ... ;)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 10. Data: 2012-04-03 16:49:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/03/2012 04:44 PM, duddits wrote:

    > Konkretnie: z Białołęki :)
    >
    > A no to prawda, blisko mam i faktycznie jak cieplej się robi to troszkę
    > ludzi na motórach tam się pojawia :)
    > Co zrobić, każdy zakręt na Mazowszu na wagę złota ... ;)

    No niestety sporo się tam rozwala, w zeszłym roku ze trzy wypadki tam
    widziałem.

    --
    Artur
    ZZR 1200