  • 11. Data: 2023-01-25 10:26:37
    Temat: Re: Firmy odzyskujące odszkodowania
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2023 o 10:16 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Bo koszt może przekroczyć wartość całkowitą wg ubezpieczyciela i
    > zostałbyś z drobnymi na rower?

    "W przypadku szkód likwidowanych z OC sprawcy ubezpieczyciel może
    stwierdzić wystąpienie szkody całkowitej, dopiero gdy szacowany koszt
    naprawy przekroczy 100 proc. wartości samochodu sprzed szkody"

    i w temacie wątku:

    "Puknął mnie gościu, szkoda niewielka - pojedyncze tysiące zł, z jego OC."

    Jak wstawi do ASO to oni dadzą znać jak będzie szkoda całkowita, nie
    zostaniesz z drobnymi na rower.

    TG

  • 12. Data: 2023-01-25 11:40:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Według ich potłuszczonych palcami zeszytów.
    Przy starszych rocznikach kiepsko.

    -----