-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.wereti
s.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-medi
a.com!fx47.ams4.POSTED!not-for-mail
From: "jedrek" <w...@...on>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Ford Fiesta 2002 - wymontowanie zespołu nawiewu na szybę, duże opory
przesuwania
Lines: 21
Organization: j
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.4657
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4913
Message-ID: <0UMtH.94028$LMma.14059@usenetxs.com>
X-Complaints-To: https://www.astraweb.com/aup
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Nov 2020 10:29:16 UTC
Date: Fri, 20 Nov 2020 11:29:15 +0100
X-Received-Bytes: 2243
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687729
[ ukryj nagłówki ]Znana przypadłość w wielu Fordach, że z czasem w zespole odpowiedzialnym za
ustawienie kierunku nawiewu powietrza: szyba, dół-nogi, przód-kierownica.
Mechanizm zaczyna ciężko chodzić (u jednych jak zimny u innych jak nagrzany)
i w końcu końcówka na sprężystej przedłużce ukryszyła się i zakończyła się
możliwość regulacji i można sobie kręcić pokrętłem, które ma teraz zerwane
przeniesienie siły na mechanizm wyboru kanału nawiewu.
Sama wymiana tej końcówki niewiele wniesie (bo nowa też się zerwie), póki w
zespole nie dokona się jakichś smarowań i podmiany (wyrzucenia) spraciałych
elementów gumowych stawiających opór. Tak aby przestało się to blokować po
dłuższym przestoju mechanizmu. Czyli jest potrzeba wymontowania tego
końcowego zespołu regulacji kanału nawiewu, poszukiwana instrukcja
wymontowania tego zespołu.
Bazując trochę na opisie
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=17
85228 oraz
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=57
575, udało się
zdemontować sam panel z pokrętłami, czyli ten zespół w całości
https://www.otomoto.pl/oferta/panel-sterowania-nawie
wu-ford-fiesta-1-4tdci-2002-ID6Dm3nf.html,
ale dalszy dostęp mocno utrudniony (ciężko tam dalej nawet łapę wcisnąć -
także od strony zdemontowanego schowka) i przydałby się jakiś najlepiej film
instruktażowy co dalej.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.20 20:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
- Ostatnie Volvo z silnikiem diesla
- Xiaomi SU7 1.98s 0-100km/h ! Dlaczego elektryki są zagrożeniem podczas Wojny !?
- [media] McLaren się rozbił
- Zabrac zlamanego Malucha, a wypasionego SUV-a w skórze metaliku i pradzie to co innego
- Przegląd po terminie
- nowa Skoda z potężnym silnikiem
Najnowsze wątki
- 2024-04-19 nakupcie sobie Borygo
- 2024-04-19 Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- 2024-04-19 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-04-19 Katowice => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-04-19 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-19 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-04-19 Samochód w ogniu
- 2024-04-19 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-19 Gdańsk => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-04-19 Kraków => Java Developer <=
- 2024-04-19 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-19 Co sciaga kretynow
- 2024-04-19 Uziom
- 2024-04-18 Prokurator Wrzosek jest już w porządku [Bodnatura po-praworządności]