  • 1. Data: 2019-05-08 16:04:28
    Temat: Fwd: ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
    Od: Arni <a...@n...spam>

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
    Data: Wed, 8 May 2019 13:41:01 +0200
    Nadawca: Administrator ATMAN <u...@a...pl>
    Odpowiedź-Do: u...@a...pl
    Firma/Organizacja: Atman
    Grupy dyskusyjne: pl.news.admin

    Szanowni Państwo,

    informujemy, że w związku z bardzo niską popularnością usługi USENET
    zdecydowaliśmy o wyłączeniu serwerów news.atman.pl. Serwery zostaną
    wyłączone z dniem 30.06.2019. Dziękujemy za korzystanie z naszych serwerów.

    --
    Zespół USENET Atman.pl

  • 2. Data: 2019-05-08 21:46:47
    Temat: Re: Fwd: ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Arni <a...@n...spam> wrote:

> [...]
    > zdecydowaliśmy o wyłączeniu serwerów news.atman.pl. Serwery zostaną
    > wyłączone z dniem 30.06.2019. Dziękujemy za korzystanie z naszych serwerów.

    Prawo wszechrzeczy :(

    http://news.chmurka.net/lista.php

  • 3. Data: 2019-05-08 23:34:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-08 o 21:46, Queequeg pisze:

    > Prawo wszechrzeczy :(
    >
    > http://news.chmurka.net/lista.php

    W którym będą widoczne wszystkie posty?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-05-08 23:52:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 08.05.2019 o 23:34, RadoslawF pisze:

    > W którym będą widoczne wszystkie posty?
    >

    > Pozdrawiam

    ja używam dodatkowo freenews.netfront.net ale tam jest trochę więcej
    spamu tego debila z Portugalii

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 5. Data: 2019-05-09 08:15:33
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2019 23:52:35 UTC+2 użytkownik Arni napisał:

    > ja używam dodatkowo freenews.netfront.net ale tam jest trochę więcej
    > spamu tego debila z Portugalii

    znaczy sie z włoch.
    Trzeba czytac przez grupy gogle, to nawet działa.

    b.

  • 6. Data: 2019-05-09 13:33:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > W którym będą widoczne wszystkie posty?

    Pewnie we wszystkich, a nawet bardziej wszystkie niż na atmanie, bo atman
    filtrował albasani i eternal-september.

    Kiedyś był popularny program Hamster, który załatwiał problem braku
    niektórych postów na niektórych serwerach. Pewnie jest jeszcze gdzieś do
    znalezienia.

  • 7. Data: 2019-05-10 00:01:41
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 09.05.2019 o 08:15, Budyń pisze:

    > znaczy sie z włoch.
    > Trzeba czytac przez grupy gogle, to nawet działa.

    nie. Z Portugalii. A ze pisze po włosku to inna sprawa

  • 8. Data: 2019-05-10 05:38:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-09 o 13:33, Queequeg pisze:

    > Pewnie we wszystkich, a nawet bardziej wszystkie niż na atmanie, bo atman
    > filtrował albasani i eternal-september.

    No właśnie na atmanie nie widzę wszystkich i skoro muszę go zmienić
    to chciałbym na taki bez tej niedogodności.

    > Kiedyś był popularny program Hamster, który załatwiał problem braku
    > niektórych postów na niektórych serwerach. Pewnie jest jeszcze gdzieś do
    > znalezienia.

    Do internetu używam jakiegoś antycznego c2d i nie chciałbym go
    zamulać dodatkowym serwerem. On i tak ledwo ciągnie. :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-05-10 12:52:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > No właśnie na atmanie nie widzę wszystkich i skoro muszę go zmienić
    > to chciałbym na taki bez tej niedogodności.

    Na neostradzie i na chmurce widać posty z anonymizerów.

    > Do internetu używam jakiegoś antycznego c2d i nie chciałbym go
    > zamulać dodatkowym serwerem. On i tak ledwo ciągnie. :-)

    Hamstera używałem na Pentium z 90 MHz ;) ale fakt, że to serwer powinien
    załatwiać kompletność grupy.