  • 1. Data: 2016-01-21 20:52:13
    Temat: GSM stałe IP
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Potrzebne jest na jakiś niedługi czas rezerwowe łącze internetowe.

    Priorytety:

    1/ brak blokad portów - na łączach będą stać serwisy typu ftp czy RDP
    oraz VPN
    2/ stały IP
    3/ transfer no-limit

    Warunek 1 jest bezwzględnie konieczny. Pozostałe mniej ważne.

    Znajdzie się coś?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2016-01-21 21:44:45
    Temat: Re: GSM stałe IP
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

> [...]
    > 2/ stały IP
    > 3/ transfer no-limit
    >
    > Warunek 1 jest bezwzględnie konieczny. Pozostałe mniej ważne.

    http://iknowsomething.com/orange-lte-publiczny-adres
    -ip/
    http://www.plus.pl/dla-firm/uslugi/publiczny-adres-i
    itd.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-01-22 00:34:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-21 o 21:44, masti pisze:

    > http://iknowsomething.com/orange-lte-publiczny-adres
    -ip/
    > http://www.plus.pl/dla-firm/uslugi/publiczny-adres-i
    > itd.

    Dzięki :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2016-01-22 09:56:34
    Od: o...@g...com

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 00:34:31 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Dzięki :)
    >

    > --
    > Pozdrawiam.
    >
    > Adam

    Tu masz jeszcze temat na forum jdtech
    http://forum.jdtech.pl/Watek-najtansza-opcja-z-publi
    cznym-ip

    Na kartę NIC
    Polecam Hamachi

  • 5. Data: 2016-01-22 12:07:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-22 o 09:56, o...@g...com pisze:

    -ip/
> [...]

    Dzięki za link - przyda się.

    Hamachi jest dość kapryśne, bywa problematyczne.
    O ile mi wiadomo, wszystko przechodzi przez ich serwer, co znacznie
    zwalnia responsywność. Przy kilku otwartych VPN-ach i paru terminalach
    RDP może to już mieć znaczenie.

    Ale ostatni raz z hamachi korzystałem kilka lat temu - może już coś się
    zmieniło. Wtedy jeszcze był problem: trzeba było mioeć jakieś
    oprogramowanie, więc nie można było spiąć np. dwóch routerów w dwóch
    lokalizacjach przez VPN many-many.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2016-01-22 14:47:24
    Od: o...@g...com

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 12:07:12 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > zmieniło. Wtedy jeszcze był problem: trzeba było mioeć jakieś
    > oprogramowanie, więc nie można było spiąć np. dwóch routerów w dwóch

    Ale jeśli chcesz "po taniości" to jedyna opcja
    Na forum którego linka podałem wcześniej była dyskusja o najtańszej opcji
    Jak na razie najtaniej tylko Orange ale w opcji z umową daje dostęp z zewnątrz za
    19,90

  • 7. Data: 2016-01-22 21:27:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-22 14:47, o...@g...com wrote:
    > Ale jeśli chcesz "po taniości" to jedyna opcja

    Nie, jeszcze są tunele ipv6.

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_IPv6_tunnel_br
    okers

  • 8. Data: 2016-01-23 11:23:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Nie, jeszcze są tunele ipv6.
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_IPv6_tunnel_br
    okers

    Dzięki, koledzy.

    Ale nie pisałem, że "po taniości".
    Pisałem, że na niezbyt długi czas. Sam nie wiem, na ile - może tydzień,
    może dwa miesiące.
    Stąd też nie chciałbym brać umowy na rok lub dłużej, bo w koszty będę
    mógł w zasadzie wpuścić tylko przez krótszy czas.

    Natomiast jeśli są to koszty rzędu 20 czy 30 zł. za miesiąc
    nielimitowanego transferu, to mogę wziąć nawet bez faktury.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2016-01-27 12:54:37
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 21.01.2016 o 20:52, Adam pisze:
    > 2/ stały IP

    IP zawsze jakiś jest, ale *adres* IP ma być stały.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 10. Data: 2016-01-27 13:04:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" napisał w wiadomości grup

    >IP zawsze jakiś jest, ale *adres* IP ma być stały.

    Z tym "zawsze jest" to tez nie calkiem tak - zwykli klienci GSM
    wychodza przez proxy ... adres jest, ale dostepu nie ma.

    J.