  • 391. Data: 2019-06-02 00:03:57
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-02 o 00:03, z pisze:
    > Nie bój się.

    Bać się, czego? Nie rozśmieszaj mnie, bo gniję tu ze śmiechu przed
    monitorem, naprawdę.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 392. Data: 2019-06-02 00:28:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:42, z pisze:

    "ń" ?
    TPN-Posting-Host: 89-70-192-226.dynamic.chello.pl

  • 393. Data: 2019-06-02 00:30:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-02 o 00:02, Filip454 pisze:
    > Ale ty zbyt miastowy to chyba nie jesteś XD

    A to by było dobrze czy źle?

  • 394. Data: 2019-06-02 00:33:29
    Od: z <...@...pl>

    A jaki masz ip?
    Bo mój łatwo przeczytać

  • 395. Data: 2019-06-02 15:34:25
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:47, z pisze:

    > Fakt styrany jestem jak 64 latek.
    >
    > Znowu strzelasz z dwururki ;-)

    Czy się tak styrałeś?

    --
    animka

  • 396. Data: 2019-06-02 15:47:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Jeśli klient posiądzie już wiedzę że taki wybór ma.
    > 99% gospodyń domowych w USA ;-) będzie myślało że ma
    > już stary wolny telefon. Pora kupić nowy ;-)

    Pół roku później niż gdy bez tego ficzer telefon by się im wyłączał.

  • 397. Data: 2019-06-02 15:48:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Albo wymienią baterię i będzie szybciej

    Za 300zł, czego nikt nie chciałby robić bo lepiej dołożyć do nowego fona.

    > Dlatego klienta trzeba powiadomić jaka jest sytuacja a nie ukrywać powód
    > spowolnienia.

    I tak się właśnie robi.

  • 398. Data: 2019-06-02 18:51:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@w...pl> wrote in message

    > Mnie powiadamia, że bateria prawie rozładowana.
    > Ciekawi mnie fakt, że wyszłam z domu z naładowanym, wyłączonym telefonem,
    > Przychodzę, włączam i widzę, że bateria rozładowana.
    > Czyjaś to sprawka musi być.

    Nie mówimy o problemie nienaładowanej baterii
    tylko o problemie starej, zużytej baterii która nie ma już
    pojemności i ma inne wady dyskwalifikujące ją z użytkowania
    co powoduje że telefon się niespodziewanie wyłącza...

    A w Twoim przypadku mogło być coś nie tak z ładowarką,
    i myślałaś że się całą noc ładował a się nie ładował...

  • 399. Data: 2019-06-02 18:52:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > NO to już jesteś blisko wniosku że niepotrzebnie bijesz pianę o wyższości
    > ajfona w tym wątku.

    Ty jesteś blisko wniosku, że Androida kupują żebraki których
    nie stać na iPhone i muszą być skazani na biedafon :-P

  • 400. Data: 2019-06-02 23:14:24
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 23:43, z pisze:
    > W dniu 2019-06-01 o 23:25, Animka pisze:
    >
    > Kłamstwo nazywam po imieniu. Zgodnie z prawdą.
    >
    > Za często? TRUDNO

    Nie podszywaj się pod mojego nicka, ok?

    --
    animka