  • 1. Data: 2016-02-28 23:11:40
    Temat: Garaż/płachta?
    Od: buciah5n1 <przemekczerw@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam serdecznie ;)

    Mieszkam w bloku w Kato i ciężko z jakimś miejscem na moto w zimie,
    zakupuje moto na wiosnę, ale nie wiem gdzie/jak trzymać moto w zimie.

    Macie jakieś porady/pomysły? :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2016-02-29 04:21:04
    Temat: Re: Garaż/płachta?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-02-28 o 23:11, buciah5n1 pisze:
    > Witam serdecznie ;)
    >
    > Mieszkam w bloku w Kato i ciężko z jakimś miejscem na moto w zimie,
    > zakupuje moto na wiosnę, ale nie wiem gdzie/jak trzymać moto w zimie.
    > Macie jakieś porady/pomysły? :)
    Tu masz jedno z rozwiązań:
    http://tinyurl.com/hyadzfb
    Jacek
    PS
    w zimie raczej jeździć nie będziesz.
    Pomyśl o kimś ze znajomych, kto ma garaż i użyczy na kilka miesięcy.
    Jak nie masz takiego kogoś, to pozostaje tylko wynająć.

  • 3. Data: 2016-03-20 01:06:54
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Mieszkam w bloku w Kato i ciężko z jakimś miejscem na moto w zimie,
    >zakupuje moto na wiosnę, ale nie wiem gdzie/jak trzymać moto w zimie. Macie
    >jakieś porady/pomysły? :)

    Poszukaj przechowalni motocykli, niektóre są prowadzone przez serwisy.
    Dryndasz na tydzień lub dwa ,ze chcesz odebrać i jeszcze masz przegląd przez
    sezonem zrobiony. Słyszałem o takich co odbiorą i odstawią motocykl, płatne
    dodatkowo ale jaka wygoda.

    Buniek