    From: "Kris" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gasnie po silnym deszczu
    Date: Sun, 22 Aug 2010 20:58:18 +0200

    Czesto gdy dopadnie mnie podczas jazdy
    silna ulewa pozostaje mi jedynie kilka minut jazdy samochodem
    po czym gasnie i pozostaje mi zepchniecie auta na pobocze
    i odczekanie az 'wyschnie'

    zamontowalem dolna oslone silnia sodzac iz od kaluz cos tam
    zamaka, jednak jak dzis sie okazalo to nie to

    zatrzymalem sie dzis na rondzie, zjechalem na pobocze
    pod maska mniej wiecej sucho jakies tam drobne miejscie
    gdzie moglabybyc woda, chyba ze cos uszlo mojej uwadze

    gdzie szukac usterki ?
    auto gasnie akumulator ok, rozrusznikem moge krecic do bolu przez
    godzine bez skutku, moze zalewa centralny sterownik przez kanaly odplywowe
    wody?

    seta ibiza rok 2001