PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Inżynier wsparcia sprzedaży systemów aktywnych <=

  • 1. Data: 2021-01-25 17:30:03
    Temat: Gdańsk => Inżynier wsparcia sprzedaży systemów aktywnych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to jeden z największych integratorów technologicznych w
    zakresie systemów światłowodowych do budowy optycznych sieci
    teletransmisyjnych w Polsce, działający od kilkunastu lat na
    rynku energetycznym czy telekomunikacyjnym.

    *****
    ***** Inżynier wsparcia sprzedaży systemów aktywnych
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Przygotowywanie koncepcji technicznych, wraz z wycenami.
    * Analizowanie potrzeb biznesowych oraz tworzenie specyfikacji
    technicznej rozwiązań
    * Dobór rozwiązań i produktów oferowanych klientom.
    * Tworzenie kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych
    * Utrzymywanie kontaktów i relacji z klientami, dystrybutorami oraz
    producentami rozwiązań
    * Przygotowanie informacji i prowadzenie prezentacji dotyczących
    technicznych aspektów produktów
    * Zapewnienie wsparcia merytorycznego w obszarze technicznym dla
    zespołu sprzedaży
    * Merytoryczna weryfikacja zapytań ofertowych i dokumentacji
    technicznej
    * Doradztwo techniczne i wsparcie przy wdrożeniach testowych (POC)
    * Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie
    realizacji strategii Firmy.
    * Przygotowywanie raportów, zestawienia i prezentacje na potrzeby
    przełożonego i Zarządu.

    ***** Nasze super wymagania:

    * Wykształcenie wyższe, techniczne. Preferowane kierunki:
    telekomunikacja, informatyka lub pokrewne
    * Bardzo dobra znajomość technologii DWDM/CWDM w zakresie
    projektowania, wdrażania i/lub utrzymania
    * Znajomość branży telekomunikacyjnej w obszarze optycznych sieci
    transmisyjnych. DWDM, Ethernet, IP
    * Min. 2 lata doświadczenia w pracy po stronie producenta,
    integratora lub operatora rozwiązań ICT
    * Znajomość języka na poziomie komunikatywnym oraz umożliwiającym
    czytanie dokumentacji technicznej
    * Prawo jazdy kat. B

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Jasne zasady i warunki pracy
    * Możliwość pracy zdalnej
    * Pracę z nowoczesnymi technologiami i systemami
    optotelekomunikacyjnymi
    * Szerokie możliwości rozwoju zawodowego - w tym indywidualne
    dobrane szkolenia techniczne, możliwość certyfikacji
    * Uczestnictwo w ciekawych, innowacyjnych projektach
    * Szeroki wachlarz benefitów - m. in. karty multisport, prywatna
    opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, motywujący system premii

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2101
    => => =>