  • 1. Data: 2015-09-14 15:16:46
    Temat: Gdzie obejrzeć Ligę Mistrzów w necie?
    Od: z <...@...pl>

    Dwa lata temu kupowało się heinekena i wklepywało kod z kapsla za 1 mecz.
    Rok temu trzeba było już płacić parę złotych... To był VOD chyba na onecie.
    A teraz? Tylko NC+ i tylko przez dekoder?
    Chciałbym legalnie zapłacić i oglądać w przyzwoitej jakości bez
    pakowania się w abonamenty
    Nie da się?

  • 2. Data: 2015-09-14 16:47:45
    Temat: Re: Gdzie obejrzeć Ligę Mistrzów w necie?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.09.2015 o 15:16, z pisze:
    > Dwa lata temu kupowało się heinekena i wklepywało kod z kapsla za 1 mecz.
    > Rok temu trzeba było już płacić parę złotych... To był VOD chyba na onecie.
    > A teraz? Tylko NC+ i tylko przez dekoder?

    Nie, można przez net.
    C+Sport Online.

    > Chciałbym legalnie zapłacić i oglądać w przyzwoitej jakości bez
    > pakowania się w abonamenty
    > Nie da się?

    Nie da się.
    Można kombinować z jakimiś streamami, ale to nie oglądanie tylko parodia
    zazwyczaj.

  • 3. Data: 2015-09-14 18:37:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-14 o 16:47, Cavallino pisze:
    > Nie, można przez net.
    > C+Sport Online.

    Ale trzeba być klientem C+. Dobrze rozumiem?
    Ja mam upc ale tam o zgrozo nie ma kanału n+sport.

    > Można kombinować z jakimiś streamami, ale to nie oglądanie tylko parodia
    > zazwyczaj.
    Dużo już meczy tak obejrzałem. Czasem można coś upolować w porządnej
    jakości ale to polowanie już mnie męczy :-)

    PS. Jak tam teraz na weeb.tv?

  • 4. Data: 2015-09-14 19:38:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.09.2015 o 18:37, z pisze:

    > Ale trzeba być klientem C+. Dobrze rozumiem?

    No tak.
    Nie słyszałem o innej opcji.

    > Ja mam upc ale tam o zgrozo nie ma kanału n+sport.

    > Dużo już meczy tak obejrzałem. Czasem można coś upolować w porządnej
    > jakości ale to polowanie już mnie męczy :-)

    No właśnie.

  • 5. Data: 2015-09-18 08:44:09

    A skąd pobrać powtórki (skróty meczów) w przyzwoitej jakości?

  • 6. Data: 2015-09-28 15:51:20
    Od: Ślepy podróżnik <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >A skąd pobrać powtórki (skróty meczów) w przyzwoitej jakości?

    No, chyba już Nsport+ masz...