  • 1. Data: 2010-04-03 20:55:26
    Temat: Gdzie w Wawie dorobię kluczyki do kufrów?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    Mam zestaw kufrów z takimi podstawowymi zamkami
    co się je od biedy da rady otworzyć spinaczem, ale nie mam
    kluczyków. Ma ktoś pomysł gdzie w Warszawie ktoś mi taki
    kluczyk może dorobić? W standardowych punktach "dorabiania
    kluczy" to potrafią tylko wziąć blanka i włożyć w maszynkę
    w celu skopiowania wycięć ze starego kluczyka, niestety...

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 2. Data: 2010-04-04 07:10:25
    Temat: Re: Gdzie w Wawie dorobię kluczyki do kufrów?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > kluczy" to potrafią tylko wziąć blanka i włożyć w maszynkę
    > w celu skopiowania wycięć ze starego kluczyka, niestety...

    NA Grochowskiej był taki zakład, nie wiem, czy jeszcze funkcjonuje. Tak
    mniej więcej pomiędzy Rondem Wiatraczna a Podskarbińską, po prawej,
    jadąc od ronda. Ewentualnie w Jabłonnie w Kauflandzie jest taki mały
    punkt, goście są naprawdę nieźli i mi już kilka wydumek robili.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2010-04-04 19:15:34
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-04-03 22:55:26 +0200, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:

> [...]
    > kluczy" to potrafią tylko wziąć blanka i włożyć w maszynkę
    > w celu skopiowania wycięć ze starego kluczyka, niestety...

    Na placu Grzybowskim był niezły spec - do starej i rzadkiej Kawy
    dorobił mi kluczyk tylko po numerze, bez oryginału, a już byłem gotów
    stacyjkę wykręcać. Zna się facet.

    de Fresz

  • 4. Data: 2010-04-06 10:42:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Na placu Grzybowskim był niezły spec - do starej i rzadkiej Kawy dorobił
    > mi kluczyk tylko po numerze, bez oryginału, a już byłem gotów stacyjkę
    > wykręcać. Zna się facet.

    nie wiem czy stary, ale na tymże placu jest w bramie dorabiacz, który
    specjalizuje się w nietypowych i nie boi się dorabiac z przyniesionych
    surówek. 4ech oblazłem i żaden się nie chciał podjąc dorobienia mi
    klucza do grzechotnika na mojej surówce, a oni nawet nie fukneli.
    aha, sami kodują też immo.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2010-04-06 16:36:29
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-04-06 12:42:26 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > nie wiem czy stary, ale na tymże placu jest w bramie dorabiacz, który
    > specjalizuje się w nietypowych i nie boi się dorabiac z przyniesionych
    > surówek.

    To chyba ten sam. Jak z nim rozmawiałem, to gdyby nie udało się znaleźć
    w kompiuterze wzoru klucza po numerku, to by dorobił na bazie
    przyniesionej stacyjki, taki spryciarz (bo oryginał się był złamał). A
    tak poklikał i na za 2 godziny kluczyk był gotowy. A jak dorabiałem do
    znacznie nowszej Hondy, to dopiero w 4. centrum handlowym mieli
    odpowiednią surówkę.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-04-06 21:36:12
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    gildor pisze:

> [...]
    > surówek. 4ech oblazłem i żaden się nie chciał podjąc dorobienia mi
    > klucza do grzechotnika na mojej surówce, a oni nawet nie fukneli.

    A mata jakis konkretny adres dla tych co nie z Warszawy? Tak ad archiwum
    na przyszlosc bo moze sie komus kiedy przyda :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 7. Data: 2010-04-06 22:31:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-04-06 23:36:12 +0200, marider <marider@CUT_go2.pl> said:

    > A mata jakis konkretny adres dla tych co nie z Warszawy? Tak ad
    > archiwum na przyszlosc bo moze sie komus kiedy przyda :)

    Ja tam namiary na gościa znalazłem właśnie w archiwum :-P

    Plac Grzybowski, zachodnia strona, stara kamieniczka blisko Królewskiej.
    http://tinyurl.com/yafqkfw

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-04-07 10:54:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Ja tam namiary na gościa znalazłem właśnie w archiwum :-P
    >
    > Plac Grzybowski, zachodnia strona, stara kamieniczka blisko Królewskiej.
    > http://tinyurl.com/yafqkfw

    oni muszą być też gdzieś w necie, bo przy mnie gość telefonem informował
    klienta o wysyłce kurierem.