  • 1. Data: 2022-06-17 19:56:17
    Temat: Generatory infradźwięków wielkiej mocy będą instalowane za domami
    Od: a a <m...@g...com>

    Subscribe

    Rząd nowelizuje tzw. ustawę 10H, która zabrania stawiania turbin wiatrowych w
    odległości od zabudowań mniejszej niż 10-krotność wysokości wiatraka
    W praktyce przepisy te w zasadzie zahamowały rozwój energetyki wiatrowej w Polsce
    Po zmianach w szczególnych przypadkach to gminy miałyby decydować o wyznaczaniu
    lokalizacji elektrowni wiatrowych w ramach lokalnej procedury planistycznej
    Minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań określono na 500 m

    To co szkodliwe uzna się za nieszkodliwe,
    kto zachoruje i zemrze, tego sie uzna za chorowitego
    Byle biznes się kręcił

    A agenda ONZ w Wiedniu wykrywa infradźwiękowe wibracje przenoszone gruntem od turbin
    wiatrowych z odległości 10 kilometrów, bo infradxwiękowe wibracje wykrywa się
    sejsmografami zakopanymi w ziemi, a nie żadnymi mikrofonami, które mają czułość
    powyżej 20Hz

    A infradźwieki to 3-15Hz
    i dlatego sa zabójcze dla zdrowia bo wywołują arytmię i blokade skurczów serca.

    Infradźwięki to także pasmo fal mózgowych
    i dlatego wywołują nocą stan pobudzenia
    i mieszkancy nie śpią miesiącami
    i nazywa się to Syndromem Skrajnego Wyczerpania
    po którym wystepuja udary, wylewy, zgony

    Tysiące zmarlo od infradźwięków generowanych przez hałas muzyczny z tysięcy pubów w
    Polsce, generujących niski bas, przenoszony od fundamentów, ścianami az po najwyższa
    kondygnację
    i wszyscy seniorzy wymarli, bo nie spali miesiącami.

    Bo infradźwięki to najokrutniejsza broń, tortura , używana przez tertorystów
    do zdalnego eliminowania przeciwników

    Donald Trump powiedzial na konferencji, że nigdy nie wyrazi zgody na budowę wiatrakow
    w pobliży swojej rezydencji na Florydzie, bo wtedy wartośc nieruchomości spada o 80%
    bo nikt w niej nie zechce zamieszkać, ani nocować i hotel jest pusty przez caly rok,
    a samotny personel tez choruje.

    Dotkowo wirniki turbin wywołują migotanie które wywołuje u dzieci, dorosłych migreny,
    bóle głowy, oczu i wymioty

    W Hameryce to postawiono wiatraki to farmerzy powiedzieli, że je przewrócą traktorami

    A jak im slonce migotało w oknach to im niemądrzy radzili aby siedzieli w innym
    pokoju, albo za dnia zaslaniali okna.

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/rzad-luzuj
    e-podejscie-do-wiatrakow-wiadomo-ile-energii-mozemy-
    zyskac/w8tdmsp

  • 2. Data: 2022-06-17 20:17:50
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-06-17 o 19:56, a a pisze:

> [...]
    >
    > A infradźwieki to 3-15Hz
    > i dlatego sa zabójcze dla zdrowia bo wywołują arytmię i blokade skurczów serca.
    Typowe wiatraki mają 3 łopaty i kręcą się z *optymalną* prędkością 16
    obr/min. To jest prawie 50 Hz :>

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 3. Data: 2022-06-17 20:36:29
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 17 June 2022 at 20:18:00 UTC+2, PeJot wrote:
> [...]
    powyżej 20Hz

    > Typowe wiatraki mają 3 łopaty i kręcą się z *optymalną* prędkością 16

    co za bełkot

    Turbina pionowa to pionowa struktura, wysoka na 100-200 metrów
    i wirnik zaslania wieżę 3 razy na 1 obrót, przez co następuje gięcie wirniki,
    przenoszone na wieżę, która zaczyna wibrowac częstotliwościami rezonansowymi z
    mostkami i te wibracje przenoszone sa na fundament o dużej masie
    i on przenosi te infradźwiekowe wibracje gruntem na odległośc do 10 kilometrów wokół,
    bezkierunkowo.

    Częstotliwości rezonansowe gruntu to częstotliwości zakresu infradźwieków i na tej
    podstawie dzialaja stacje sejmograficzne na całym świecie, wykrywające wibracje
    wywolane trzesieniami ziemi na drugiej stronie pólkuli

    Ale w Wiedniu jest agenda ONZ monitorująca infradźwięki na calym świecie i zbudowała
    ponad 100 stacji sejsmograficznych w strefach ciszy, czyli nie ma turbin w odległosci
    mniejszej od 10 kilometrów

    I ta stacje monitoruja próby z bronią nuklearną w paśmie 5Hz, czyli monitorują
    ewentualny wybuch 3.Wojny Swiatowej, nuklearnej

    Tam gdzie wiatraki teren się wyludnia, bo stymulacja zewnętrzna falami mózgowymi
    prowadzi do apatii, Chronic Fatigue Syndrome, trwałej bezsenności, udarów, wylewów i
    przedwczesnych zgonów na skutek skrajnego wyczerpania i pozostawania w stanie alertu
    kazdej nocy, bo organizm człowieka wykrywa infradźwięki jako wibracje powietrza (
    czaszką), ale i calym szkieletm wykrywa i odczywa wibracje infradźwiekowe,
    przenoszone gruntem na fundament budynku, stropy, ściany, meble, łozku i wszystko
    wobruje z częstotliwością 2-20 Hz

    Każdy może się sam przestetować, czy przetrwa jedną noc poddany ekspozycji na
    infradźwiękowe wibracje, czyli low bass

    Kolumna dźwiękowa, przysunieta do ściany i oblożona poduszkami, gdy gra niski bass,
    to jest on przenoszony z parteru
    na 18 pieter wieżowca i w kazdym mieszkaniu wibruje ściana, meble, podłoga, lózko a
    dodatkowo pojawia się efekt zdudnienia,
    czyli gdy w sąsiedztwie wiele turbin
    to nawet gdyby generowały 50Hz wirnikami to w wyniku efektu zdudnienia, rezon ansowa
    częstoliwośc obniża się do 5-15Hz

    Każdy może to sprawdzic uruchamiająć obok siebie kilka wentylatorów domowych.

    Infradźwieki pozbawiły sluchu tysiące pracowników centrow komputerowych, którzy
    pracowali w klimatyzowanych halach, chlodzonych klimą z wieloma wentylatorami.

    W wyniku zdudnienia, na ucho środkowe działały wibracje niskiej częstotliwości w
    paśmie infradźwiekowym, mechanicznie uszkadzając mechanizm ucha środkowego
    i pracownicy po prostu ogłuchli i prześli na renty inwalidzkie w mlodym wieku
    i gdy takiego spotykamy co 3 razy powtarza:
    co mówiles
    co mówiles
    co mówiłes

    bo został dożywotnim inwalidą z wada słuchu

  • 4. Data: 2022-06-17 21:10:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Jun 2022 10:56:17 -0700 (PDT), a a wrote:
> [...]
    >
    > To co szkodliwe uzna się za nieszkodliwe,
    > kto zachoruje i zemrze, tego sie uzna za chorowitego

    No bo wiatraki okazaly sie glownie szkodliwe dla naszych górników :-)

    Ma ktos taki wiatrak w poblizu i potrafi podac, w jakiej odleglosci
    halas przestaje byc dokuczliwy?

> [...]
    >
    > A infradźwieki to 3-15Hz
    > i dlatego sa zabójcze dla zdrowia bo wywołują arytmię i blokade skurczów serca.

    Jak trzeba, to mozna zrobic i mikrofon na 3Hz.

    Tylko moment
    -ty nie jestes zakopany w ziemi, to sejsmiczne fale ci nie grozne,
    -skad te fale sejmiczne? Powinno byc to w miare dobrze wywazone
    i grunt nie powinien wibrowac.

    -wydaje sie, ze przelatujace łopaty mogą generowac jakies fale
    cisnieniowe w powietrzu ... ale patrzac na wiatraki, to one sie jakos
    wolniej krecą, 3Hz sie zrobią? Moze w harmonicznych.

    Natomiast:
    -halas moze byc dokuczliwy, i nie wiem czy 500m to dobra odleglosc,
    a gmina na jakiej podstawie ma ustalic?

    -jak widuje na filmach katastrofy niektorych wiatrakow ... duza
    odleglosc to dobry pomysl :-)

    > Infradźwięki to także pasmo fal mózgowych
    > i dlatego wywołują nocą stan pobudzenia
    > i mieszkancy nie śpią miesiącami

    Przy wiatrakach?
    A moze raczej z powodu pulsujacego szumu?

> [...]
    > fundamentów, ścianami az po najwyższa kondygnację i wszyscy
    > seniorzy wymarli, bo nie spali miesiącami.

    Masz jakies statystyki, ze smiertelnosc nad klubem jest wieksza niz
    bez klubu?
    Bo seniorzy maja to do siebie, ze czesto umieraja.

> [...]
    > wartośc nieruchomości spada o 80% bo nikt w niej nie zechce
    > zamieszkać, ani nocować i hotel jest pusty przez caly rok, a

    Hotel czy rezydencja?
    Personel hotelu bez gosci sie zwalnia :-)

> [...]
    traktorami
    > A jak im slonce migotało w oknach to im niemądrzy radzili aby siedzieli w innym

    Hameryka to duzy kraj.
    Mozna postawic wiatraki z dala od farmerow.

    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/rzad-luzuj
    e-podejscie-do-wiatrakow-wiadomo-ile-energii-mozemy-
    zyskac/w8tdmsp

    J.

  • 5. Data: 2022-06-17 21:25:55
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-06-17 o 21:10, J.F pisze:
> [...]
    >
    > Hameryka to duzy kraj.
    > Mozna postawic wiatraki z dala od farmerow.

    e-podejscie-do-wiatrakow-wiadomo-ile-energii-mozemy-

    https://naukawpolsce.pl/aktualnosci/news%2C405782%2C
    badacze-slyszymy-wiecej-niz-sadzono-turbiny-naprawde
    -moga-przeszkadzac.html
    Cytat:
    "Przez trzy lata specjaliści badali mechanizm słyszenia "niesłyszalnych"
    dźwięków. Jak podkreślają, z dźwiękami bardzo niskimi (np.
    infradźwiękami, poniżej ok. 16 hz) czy bardzo wysokimi (np.
    ultradźwiękami, powyżej ok. 16 tys. hz), mamy do czynienia bardzo
    często. Oprócz wiatrowych turbin, infradźwięki słychać w domu np., kiedy
    mija ją pędem ciężarówka, albo gdy w piwnicy zainstaluje się prądnicę.
    Ultradźwięki mogą pochodzić też z tzw. łaźni ultradźwiękowych (urządzeń
    do oszczędnego czyszczenia delikatnych części i instrumentów
    laboratoryjnych), czy urządzeń do odstraszania zwierząt (np. kun, które
    potrafią przegryzać przewody w autach)."

    WM

  • 6. Data: 2022-06-20 17:33:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Jun 2022 20:17:50 +0200, PeJot wrote:

> [...]
    powyżej 20Hz

    > Typowe wiatraki mają 3 łopaty i kręcą się z *optymalną* prędkością 16

    to jest 48 na min, a nie na sekunde, wiec NIE 48 Hz, tylko ~0.8 Hz.

    J.

  • 7. Data: 2022-06-20 17:55:29
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-06-20 o 17:33, J.F pisze:

> [...]
    powyżej 20Hz

    > to jest 48 na min, a nie na sekunde, wiec NIE 48 Hz, tylko ~0.8 Hz.

    Racja.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 8. Data: 2022-06-20 18:02:47
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 20 June 2022 at 17:33:59 UTC+2, J.F wrote:

> [...]
    powyżej 20Hz

    > to jest 48 na min, a nie na sekunde, wiec NIE 48 Hz, tylko ~0.8 Hz.

    Brałem udział w najwiekszym badaniu szkodliwości farm wiatrowych na świecie,
    zorganizowanym przez Senat Australii.

    Zakończyło się podsumowaniem, że komu szkodzą wiatraki to niech się wyprowadzi, bo
    najwazniejsza jest energia.

    I w UK płaca milion funtów odszkodowania, gdy dom w strefie emisji infradźwięków i
    mieszkancy musza się wynieśc, a wartośc domu spada o 80%
    bo nikt tam nie zamieszka.

    Wiatraki w Polsce będa zagrażały 100.000 domów
    i ich wartośc stopniowo spadnie o 80%
    i okolice farm wiatrowych się wyludnią, spory sądowe będa trwały latami,a kto umrzez
    ten umrze, gdy dostanie udaru ten dostanie, bo człowiek się nie liczy w starciu z
    wiatrowym biznesem.

    Palikot tyle gadał, że wyrzuci wiatraki w morze, na wody szelfowe, ale nic nie
    zrobił.

    Tam jest wiatra, energia i biznes się opłaca, a nikt na morzu nie mieszka.

    Jest migotanie o zachodzie słonca i kto patrzy ten dostaje migreny, bóli glowy i
    wymiotuje
    i tysiące ptaków ginie, ale przynajmniej domy nie zostają skażone zabojczymi
    infradźwiękami, nad ktorymi pracowano od lat 50-tycbh ubieglego wieku, jako doskonała
    , zdalna bronią, nie poztawiająca śladow.

    Niestety, nie potrafiono ukierunkować wzmocnionej wiązki promieniowania
    infradźwiękowego i pierwsi co zachorowali, to byli naukowcy - badacze

    Zatem syf wraca do setek miasteczek i za płotem wyrosną wiatraki a wsie, miasteczka
    zaczną się wyludniać.

    Ale taki właśnie jest plan aby wyludnic tysiące hektarów, wyburzyć budynki i zbudować
    1000 hektarowe farmy bez mieszkanców