  • 1. Data: 2009-10-24 14:32:15
    Temat: Głośniki Redstar RS-217
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Dostałem takie cudo, jak głośniki czeskiej firmy redstar, rs-217 czyli
    największy najwyższy najlepszy ich model typu 2+0, bo mają jeszcze 5+17
    itp zestawy.
    Chciałbym ostrzec przed tym wyrobem głosnikopodobnym.

    http://sibi.drut.org/index.php?option=com_content&vi
    ew=article&catid=34:kompz&id=60:rs-217&Itemid=57

    W dużym skrócie - to nie gra. Albo może i gra, ale stara wieża
    tompsoniks 1000wpmpo z targowiska ma lepsze brzmienie. Wykonanie
    wewnątrz jest na poziomie "warsztaty szkolne", a pomysł chłodzenia
    wzmacniacza głośnikowego wentylatorkiem 8cm wyjącym wewnątrz kolumny -
    to już prowokacja jakaś.
    Fotki wnętrza:
    http://sibi.drut.org/images/rs-217/zwrotnica.jpg (a w zasadzie brak
    zwrotnicy głośnikowej, wszystkie głośniki grają to samo)
    http://sibi.drut.org/images/rs-217/costurezonuje.jpg (plątanina drutów
    wpadająca w rezonanse i brzęcząca przy głośniejszym basie, brak
    wytłumienia skrzynki)
    http://sibi.drut.org/images/rs-217/wzmacniacz-glosni
    k.jpg cud czeskiej
    techniki awiacyjnej - chyba zaraz poleci przez okno...
    http://sibi.drut.org/images/rs-217/pcb_sterowanie.jp
    g - "drewniana" ?!
    skrzynka...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2009-10-29 00:08:30
    Temat: Re: Głośniki Redstar RS-217
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > itp zestawy.
    > Chciałbym ostrzec przed tym wyrobem głosnikopodobnym.

    kumaj wychwalanie tej firmy na stronie jednego sklepu:

    "Najlepszą reklamą jest fakt, że głośniki jak tylko pojawiły się w ofercie,
    znalazły nabywców wśród pracowników naszej firmy - grają rewelacyjnie jak na
    zestaw ze swojego przedziału cenowego."

    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=5439

  • 3. Data: 2009-10-29 19:00:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Q pisze:

    > kumaj wychwalanie tej firmy na stronie jednego sklepu:
    No trudno. Jeśli cena to ma być jedyny plus tych zestawów to rozumiem ;)
    Ale ja nawet darowanemu głośnikowi patrzam w trzewia...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173