  • 1. Data: 2009-10-04 13:30:27
    Temat: Google Apps & dwie domeny
    Od: "Miłosz K." <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    Mam konto na Googlu i skonfigurowaną domenę. Chciałem w panelu
    administracyjnym dodać inną domenę bez konieczności zakłądania drugiego
    konta. Mam stąd też pytanie, czy "alias domeny" w "Nazwach domen" dotyczy
    tylko poddomen (np x...@c...domena.org, costam.domena.info.pl), czy też
    można wpisać tam drugą domenę. W ustawieniach domeny MX`y mam już
    skonfigurowane z przekierowaniem na Googla.

    W związku z tym mam pytanie. Czy można skonfigurować dwie różne domeny w
    ramach jednego konta?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2009-10-05 07:28:46
    Temat: Re: Google Apps & dwie domeny
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 2009-10-04 15:30, Miłosz K. wrote:

    > W związku z tym mam pytanie. Czy można skonfigurować dwie różne domeny w
    > ramach jednego konta?

    Aliasing domen w panelu sterowania jest wlasnie po to aby dodac nowa
    domene, ktora bedzie obslugiwana przez google apps.

    Konto jasiu na jeden.pl bedzie dzialac rowniez na dwa.pl

    A w ogole to NTG.

    K.