  • 1. Data: 2010-10-23 18:35:53
    Temat: Grafika nie zwalnia dlaczego?
    Od: jesień <j...@w...pl>

    Mam grafike 9500GT PCIE, od zawsze jak pamiętam taktowania GPU spadały po
    wyłączeniu gry z 800MHz do 200MHz.

    Dzisiaj przypadkowo zauważyłem że tak się nie dzieje i karta non stop chodzi
    na pełnym taktowaniu, nawet na pulpicie w winXP.

    Sprawdzam to programem GPUZ 0.4.7
    Sterowniki najnowsze 260.xxx
    XPSP3

    Dlaczego grafika nie zwalnia?

  • 2. Data: 2010-10-24 09:25:00
    Temat: Re: Grafika nie zwalnia dlaczego?
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 23.10.2010, jesień napisał(a):

    > karta non stop chodzi
    > na pełnym taktowaniu, nawet na pulpicie w winXP.

    > Sterowniki najnowsze 260.xxx
    > XPSP3

    > Dlaczego grafika nie zwalnia?

    Sprawdź ze starszym sterownikiem.