  • 1. Data: 2019-12-16 05:07:59
    Temat: Gramatyka atrybutywna
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Wyrażenia regularne załatwia Flex, składnię Bison, natomiast semantyka
    wymaga gramatyki atrybutywnej. Jak chodzić po tym drzewie? Nie można po
    prostu rekurencyjnie przeszukiwać drzewa wgłąb, ponieważ jak mamy
    regułę, to najpierw przechodzimy do dzieci, potem do parenta (albo
    odwrotnie, nie pamiętam) a na końcu działamy na bieżącej regule. Jak
    przejść do parenta, zwłaszcza że nie będzie to return z funkcji ale
    potem będziemy na bieżącym.
    Mam pewien pomysł: z parenta najpierw będzie wołany węzeł z flagą:
    węzeł, tym razem z flagą "działaj na sobie".
    Czy to zadziała?