  • 1. Data: 2021-12-18 12:22:42
    Temat: Grupy webdevowe
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    Witam,

    Napisałem jakiś czas temu na p.c.l.javascript i cisza, tutaj też widzę
    że cmentarzem zalatuje, to samo na p.c.w.server-side i p.c.l.php.
    Czy naprawdę już nikt z web developerów nie korzysta z usenetu? W takim
    razie gdzie wszyscy siedzą? Musi być jakieś miejsce, gdzie można popytać
    o to i owo.
    Niedobitki, odezwijcie się :-)

    --
    pzdr