  • 31. Data: 2014-08-10 22:28:21
    Temat: Re: HTM5 - po co komu kanwa, jezeli nie dziala?
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "slawek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "IDKrzych" napisał w wiadomości grup

    >http://html5test.com/compare/feature/canvas-context
    .html

    Kliknij na nazwę systemu - np. Android 2.3 -
    http://html5test.com/compare/browser/android-2.3.htm

    Zobacz co konkretnie z tej kanwy jest - czyli że nie ma ani Path, ani
    Ellipse, ani Dashed line - czyli "jest ale nie ma".

    Podobnie jest dla Windows Phone 8.1 i Androida 4.4.3 - brak Path.

    (Da się narysować na kanwie kreskę od A do B bez beginPath/stroke ?)

  • 32. Data: 2014-08-11 18:53:05
    Od: darekm <d...@e...com>

    On 2014-08-09 18:03, slawek wrote:
    > Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Co do kodu - autopoprawka - nowsza wersja tu http://pastebin.com/uUw66ki2

    Po drobnych modyfikacjach mi działa na SonySP android 4.3 chrome 34

    http://jsfiddle.net/pao2yfb3/6/

    Starszy Chrome nie wspiera Number.EPSILON

    Darek

  • 33. Data: 2014-08-11 19:16:17
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "darekm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Starszy Chrome nie wspiera Number.EPSILON

    Tego się nie spodziewałem...

  • 34. Data: 2014-08-13 12:47:39
    Temat: Re: HTM5 - po co komu kanwa, jeżeli nie działa?
    Od: firr <p...@g...com>

    ps mowi sie raczej canvas (vel kanwas) a nie 'kanwa' co dla mnie tutaj brzmi jakos
    knajacko, oblesnie i odstreczajaco, ale w tym watku padlo tyle bzdur ze pewnie lepiej
    wogole dac sobie spokoj z komentowaniem tego ;/

  • 35. Data: 2014-08-13 13:04:48
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    fir opowiedz jakiś kawał, może być o europie

  • 36. Data: 2014-08-14 21:31:09
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "firr" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >brzmi jakos knajacko, oblesnie i odstreczajaco,
    >ale w tym watku padlo tyle bzdur ze pewnie lepiej wogole dac sobie spokoj z

    Co dla ciebie jak brzmi, to mało mnie interesuje, bo nie ja jestem twoim
    lekarzem. Nie jesteś ani informatykiem, ani programistą, to już wiemy.

    Angielskie słowo "canvas" pochodzi z greki. W języku polskim tłumaczeniem
    greckiego "?????" jest właśnie kanwa.

  • 37. Data: 2014-08-16 09:15:47
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 13:04:48 UTC+2 użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > fir opowiedz jakiś kawał, może być o europie

    moge opowiedziec ciekawostke, otóż wycodzi na to
    ze dosyc czesto sni mi sie pewna biblioteka,
    Teoretycznie jest ona niezbyt daleko mojego domu
    w pewnym internacie a wlasciwie pod tym internatem,
    Sni mi sie on ana tyle czesto ze naprawde
    np dzis sie budzac nie umiem przez dlugi czas
    rozstrzynac czy ona istnieje naprawde czy nie,
    raczej jestem przekonany ze istnieje i nawet
    po obudzeniu musze dosyc dlugo 'dywagowac'
    czy ona rzeczywiscie istnieje (i moge np do niej
    isc a chetnie bym sie przeszedl) czy jednak nie.
    Jest ona poniekad polaczeniem trzech realnosci,
    mojej okolicy (tj lepszej czesci mojej okolicy),
    czasow technikum gdy chodzilem do technikum i
    czasów studiów (+ pewien oniryczny klimat zleżałych
    ciekawych książek ale dosyc prawdopodobny)
    Ma dobre książki z fizyki tj dosyć unikalne,
    takie popularnonaukowe ale też te bardziej
    zaawansowane (techniczne). Dosyc duza szkoda ze
    nie moge do niej isc bo po przebudzeniu uswiadamiam
    sobie ze jej nie ma przynajmniej tutaj gdzie
    we snie ja widzialem, (przebudzenie jak zwykle
    smutne bo lapy bola a rzeczywistosc wogole
    charakteryzuje sie jakims rwacym charakterem
    jak szczekajacy pies) ale wlasnie z drugiej srony
    tez uswiadamiam sobie ze ze ta biblioteka
    reprezentuje w znacznej mierze zupelnie realny
    klimat realnosci ktora nieststy czesto jest
    zmieszana z ta rwącą rzeczywistoscia tak
    ze obserwuje sie ją jedynie spodem oka
    (a moze nie mam jej tak czesto tylko ostatnie
    wydarzenia i lektury nasunely mi ja na mysl)

  • 38. Data: 2014-08-16 13:36:07
    Od: firr <p...@g...com>

    moje sny (przynajmniej tak sie wydawalo mi we snie tworza dosyc spoistą realnośc, np
    to ze ta biblioteke sni mi sie czesto jest realne wlasnie po tej stronie snu (po tej
    na jawie nie widze tego tak wyraznie choć chyba jest to prawdą, pojedyncze sny nie sa
    u mnie oderwane ale bywają połaczone - i tworzą generalnie pewna milszą
    rzeczywistośc, do ktorej pracujac nie jestem pewien czy nie dąże - choć normalnie nie
    uznaje stopnia znaczenia snów za duży (czy własciwie jakikolwiek)

  • 39. Data: 2014-08-16 18:24:06
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Aug 2014 04:36:07 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > moje sny

    NTG

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 40. Data: 2014-08-29 14:22:09
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Sunday, August 3, 2014 7:17:12 PM UTC+2, slawek wrote:
    > W przyp�ywie dobrego humoru i nadmiaru czasu przysz�o mi do g�owy, aby
    > Ca�kiem Powa�ny Problem spr�bowa� rozwi�za� za pomoc� j�zyka
    > Java Script.
    > Dlaczego?
    Slyszalem o platformie BOINC w JavaScript, szczegolow nie znam, nie wiem nawet czy
    projekt w ogole zyje. Dziala to (albo tylko maialo dzialac) na zasadzie: ludzie
    przegladaja strony, a JS wykonuje na ich kompach powazne obliczenia.