  • 41. Data: 2020-06-27 18:17:05
    Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-27 o 16:32, K pisze:
    > Nie wiem czy trolujesz czy na prawde brak ci wyobrazni.

    Wyobrażam sobie od groma zagrożeń na drodze. Pospawane audi jest daleko
    daleko na horyzoncie.
    Dużo ważniejszym problemem jest rzetelne wykonywanie przeglądów
    technicznych. Również w niepospawanych autach.

    Od noża się odczep. ;-)

  • 42. Data: 2020-06-27 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Skoro jeden to dlaczego sprzedają w kawałkach?
    > Można kupić podłogę, dach, nadkola, słupki i klapy.
    > Jest ku temu jakiś inny powód czy robią to na złość wieszczom
    > głoszącym w internetach że karoseria jest jednym elementem?

    W sumie coś jest na rzeczy.
    Znajomy blacharz robił ostatnio jakiegos stosunkowo nowego vw.
    Twierdził ze z czyms takim jeszcze sie nie spotkał, zeby blacha była
    taka twarda i sprezysta, zeby nie dalo sie rozwiercic nitów etc.
    Mowi ze nie wie z czego oni to zrobili.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 43. Data: 2020-06-28 12:00:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 16:23, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 26 Jun 2020 06:54:26 -0700 (PDT), w
    > <27081225-71c9-4a73-8526-a97b41daa351o@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder

    > Spawak z 2 nie jest naprawiony zgodnie z zasadami sztuki.

    Dyskryminowanie spawanych to rasizm. "Spawane Lives Metter"!
    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 44. Data: 2020-06-29 22:09:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Jun 2020 06:44:10 +0200, w
    <5ef6cf24$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <r...@g...com>
    napisał(-a):

    > Brak twojego argumentu potwierdza że mam rację.
    > Dziękuje.

    Nie mam zamiaru ciebie uczyć.
    Mądry sam się dowie dlaczego, a na głupiego szkoda czasu.

  • 45. Data: 2020-06-29 22:13:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Jun 2020 13:35:25 +0200, w <5ef72efe$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Ale życie tak samo uratuje jak ta cieniutka blacha uderzona o kilka
    > stopni inaczej niż w TEŚCIE.

    Poszycie zewnętrzne ma marginalne znaczenie przy wypadku.

    > Jarasz się testami? Dyrektywami unijnymi? Praworządnością? ;-)
    > Myślisz że to dla Twojego dobra i nic Ci dzięki nim nie grozi?

    Myślę, że jesteś na poziomie przedszkola. Z wiedzą też, a może nawet przede
    wszystkim.

  • 46. Data: 2020-06-30 00:28:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-29 o 22:09, r...@k...pl pisze:

    > Nie mam zamiaru ciebie uczyć.
    > Mądry sam się dowie dlaczego, a na głupiego szkoda czasu.

    Skoro nie masz wiedzy to i zamiar ci nie pomoże.

    pozdrawiam