  • 1. Data: 2015-08-26 21:51:12
    Temat: Honda XR 125 2005 problem
    Od: sHuri <szuriyt@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam. Podczas ostatniej przejażdżki wraz z mym kumplem spadł mi łańcuch
    po czym motocykl zgasł. Łańcuch założyłem i przeszedłem do odpalenia
    maszyny. I tu pojawił się problem. Ponieważ nie mam przedniej osłonki na
    łańcuch obyło się bez zbędnych poszukiwań. Jest to mój pierwszy motocykl
    więc nie będę posługiwał się profesjonalnym nazewnictwem. A mianowicie,
    obok nóżki zmiany biegów urwał się kabelek z metalową końcówką. Nwm jak
    się ta część nazywa ale postaram się opisać. Ów kabelek oderwał się od
    takiej złotawej z zieloną końcówką części którą można wyjąć (zielona
    końcówka nasmarowana). Prosił bym o pomoc w tej sprawie (chodzi mi tu o
    nazwę tej części i czy to coś poważnego).

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)