  • 1. Data: 2011-01-12 12:39:20
    Temat: Hyundai S5027WP ktoś używa ???
    Od: MS <h...@w...pl>

    Witam

    Jak w temacie, chodzi mi głownie o funkcje, może głupie pytanie czy ma
    autofocusa, mój poprzedni aparat w obudowie podwodnej nie miał i na 100
    zrobionych zdjęć pod wodą 90 szło do kosza.
    Jak sprawuje się przy zdjęciach pod wodnych, potrzebuję coś do
    amatorskich zdjęć na ferie a tu kusi mnie cena zważywszy że używany
    będzie pewnie raz może 2 razy przez rok.