  • 1. Data: 2015-01-28 17:12:54
    Temat: IE nie ma wspierać PHP 5.3?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Usłyszałem od administratora jakiegoś serwera, że ponoć od stycznia
    Microsoft przestaje wspierać PHP 5.3 w przeglądarce IE. Zdumiała mnie ta
    informacja bo co ma piernik do wiatraka? Hipotetycznie przeglądarka nie
    powinna wiedzieć czy stronę wygenerowało PHP, czy ASP czy cokolwiek
    innego. Czy ktoś z Was słyszał podobną teorię? Jeśli tak, to będę
    wdzięczny za link. Niczego nie potrafię znaleźć.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2015-01-28 17:20:09
    Temat: Re: IE nie ma wspierać PHP 5.3?
    Od: Krzychu <k...@w...pl.invalid>

    W dniu 28.01.2015 o 17:12, Marek pisze:
    > ponoć od stycznia Microsoft przestaje wspierać PHP 5.3 w przeglądarce
    > IE. Zdumiała mnie ta informacja bo co ma piernik do wiatraka?

    Nic.

    Może prędzej chodzi o wsparcie dla PHP 5.3 w IIS.

  • 3. Data: 2015-01-28 22:52:42
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2015-01-28 o 17:20, Krzychu pisze:

    > Nic.
    >
    > Może prędzej chodzi o wsparcie dla PHP 5.3 w IIS.

    A na to nie wpadłem... choć też wydaje mi się to mało prawdopodobne bo
    PHP instaluje się ot tak. Są to nie-microsoftowe DLLe, z których woła
    się procedury. A czy będzie to 5.3 czy 5.6 to raczej nie robi różnicy
    dla IIS. Można w ten sposób zainstalować nawet swój własny serwer z
    wymyślonym językiem kodowania a IIS nie powinien się temu
    przeciwstawiać? Tak mi się wydaje.

    A co do przeglądarki i PHP to kombinowałem tak, że nagłówki PHP
    wysyła(ło) takie, które zakłócały pracę IE. Przynajmniej kiedyś to
    obserwowałem. Pomyślałem, że pewnie teraz totalnie się sypnie IE z tego
    względu np.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2017-01-30 08:45:46
    Od: j...@p...onet.pl

    W dniu środa, 28 stycznia 2015 17:12:59 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > co ma piernik do wiatraka?

    "Piernik" i "wiatrak" mają tyle samo liter. Ponadto wiatrak może się rozpierniczyć, a
    piernik wywietrzeć. :-)