  • 1. Data: 2015-11-01 12:59:03
    Temat: IPLA i linuks
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Oststnio zrobiłem rzut oka na TV w kompie pod linuksem. Stwierdziłem że
    projekt XBMC jeszcze dycha ale wtyczki do niego są
    niekompletne/nieuzupełniane/nierozwijane. Krótko mówiąc, nie ma na czym
    pod linuksem oglądac netowej TV. Mam rację czy czegoś nie wiem?
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-11-01 20:26:14
    Temat: Re: IPLA i linuks
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > niekompletne/nieuzupełniane/nierozwijane. Krótko mówiąc, nie ma na czym
    > pod linuksem oglądac netowej TV. Mam rację czy czegoś nie wiem?

    tak, normalnie, da się w oknie firafoxa. cośtam jest potrzebne, nie wiem
    czy "icetea" czy jakiś inny plugin. ale ja oglądałem ze 3 miesiące temu
    davinci learning z ipli. przestałem im płacić, bo zapamiętują z jakiego
    urządzenia było oglądane i jak urządzeń jest za dużo (2 kompy i 2
    smartfony) to blokują...

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-11-01 20:53:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    pipelihgt minie pomogło. wtedy. teraz firefox pluje się ze wtyczka za
    stara. nie wiem jak to "obejść". Wyczytałem że jest potrzebne wine, ale
    zainstalowałem je po pipelight i też nie działa. jak Tobie się uda,
    napisz jak to zrobileś

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-11-02 09:10:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2015-11-01 o 20:53, ToMasz pisze:

> [...]
    > stara. nie wiem jak to "obejść". Wyczytałem że jest potrzebne wine, ale
    > zainstalowałem je po pipelight i też nie działa. jak Tobie się uda,

    pipeline działa. wczoraj oglądałem coś na ipli. nie odpalałem jeszcze
    na xbmc spod maliny, ale w tym tygodniu pewnie się tym zajmę

  • 5. Data: 2015-11-02 10:42:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2015 09:10:05 +0100, pawell32 napisał(a):

    > na xbmc spod maliny, ale w tym tygodniu pewnie się tym zajmę

    No to napisz o efektach.

  • 6. Data: 2015-11-02 18:48:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2015 09:10:05 +0100, pawell32 napisał(a):

    > na xbmc spod maliny, ale w tym tygodniu pewnie się tym zajmę

    No to napisz o efektach.

    ps. Dziś podłubałem trochę w temacie. Rzecz dot. dwóch kompów z Mintem
    17.1. Stwierdziłem że w kompie A z zainstalowaną wtyczką pipelight
    (libpipelight-silverlight5.1.so) da się oglądać klipy ipla w FF i w
    Operze. Stosowne wpisy o obecności wtyczki Silverlight były zamieszczone
    w ich about:plugins.
    W kompie B bez zainstalowanej w/w wtyczki FF nie odtwarzał klipów i
    meldował o jej braku, natomiast Opera odtwarzała te klipy i miała w
    about:plugins informację o zainstalowaniu wtyczki! Mimo braku stosownych
    plików w /usr/lib/mozilla/plugins i braku /usr/lib/pipelight :) Dziwne,
    prawda? Tym niemniej doinstalowałem z mintowego repo wtyczkę, pojawiły
    się stosowne pozycje w /usr/lib... oraz FF przyznał że widzi wtyczkę i
    zaczął odtwarzać klipy.
    W sumie da się jednak oglądać ipla i pokrewne ramoty na linuksie co
    cieszy.

  • 7. Data: 2015-11-02 23:53:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > zaczął odtwarzać klipy.
    > W sumie da się jednak oglądać ipla i pokrewne ramoty na linuksie co

    pi razy oko jak to instalowałeś. ja starałem się wg podanej wczoraj
    strony, ale nie działa. znaczy FF stwierdza że wtyczka nowvela jest "not
    verified" i nie będzie odtwarzał

    ToMasz

  • 8. Data: 2015-11-03 10:50:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 Nov 2015 23:53:46 +0100, ToMasz napisał(a):

    > pi razy oko jak to instalowałeś. ja starałem się wg podanej wczoraj
    > strony, ale nie działa. znaczy FF stwierdza że wtyczka nowvela jest "not
    > verified" i nie będzie odtwarzał

    W kompie B było nieco zamieszania. Najpierw do innych potrzeb
    instalowałem wine które potem całkowicie odinstalowałem. Kiedy
    stwierdziłem brak stosownych dla pipelight plików i katalogów w
    /usr/lib, uruchomiłem synaptica i tam doinstalowałem dwie pozycje
    (pipelight i pipelight-multi) choć w kompie A jest zainstalowana jedynie
    pipelight-multi i FF też działa. Po restarcie FF sprawdzasz w
    about:plugins czy jest wtyczka silverlight. U mnie się pojawiła. Przy
    pierwszym uruchomieniu klipu wymagajacego tej wtyczki FF rutynowo pyta
    czy ma ją włączyć chwilowo czy permanentnie. Wybierasz włączenie na
    stałe i po robocie.