  • 21. Data: 2020-08-01 21:28:47
    Temat: Re: Ile wam bierze oleju na 1000km?
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2020-08-01 19:05, Pete wrote:

    > A jak masz w przypadku akumulatora?

    nie wiem, nie kupowałem jeszcze akumulatorów za granicą ;-)
    Przy kupowaniu nowego stary zazwyczaj oddawałem. Choć zdarzało się, że
    kupowałem nowy, starego nie oddałem i kaucji nie zapłaciłem..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 22. Data: 2020-08-02 02:18:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Michal.
    On 01.08.2020 21:28 you wrote:

    > nie wiem, nie kupowałem jeszcze akumulatorów za granicą ;-) Przy
    > kupowaniu nowego stary zazwyczaj oddawałem. Choć zdarzało się, że
    > kupowałem nowy, starego nie oddałem i kaucji nie zapłaciłem..

    No więc jest tak że kaucję płacisz u sprzedawcy akumulatora. I jak mu
    doniesiesz stary to ci ją zwróci.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2020-08-02 12:57:56
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 01-08-2020 o 19:05, Pete pisze:

    > A jak masz w przypadku akumulatora?

    Tu jest trochę inaczej. Stare akumulatory mają jeszcze wartość i można
    je sprzedać na złomowisku. Ostatnio płacili 2 zł/kg.

    Zużyty olej prawdopodobnie nie będzie miał wartości. Podobnie jak teraz
    makulatura - trzeba dopłacić, żeby ktoś ją zabrał do przetworzenia.

    yabba

  • 24. Data: 2020-08-12 13:53:54
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 1 Aug 2020 11:09:55 +0200, Cavallino
    <C...@k...pl> wrote:

    >Jako firma, czy osoba prywatna?

    Jako firma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 25. Data: 2020-10-19 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K e...@s...com ...

    > Nie wiem o czym ona pierdoli ale warsztaty oddaja olej do
    > utylizacji od dawna. Sam z 15 lat temu jak wymienialem u kolegi na
    > kanale olej to zawiozlem do utylizacji na lokalne wysypisko
    > smieci.

    Moj mechanior wrecz narzeka ze nie tyle oddaja co musza komus płacic za
    to zeby to zabrał - grosze jakies bo 50gr od litra ale za darmo juz
    nikt nie chce brac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 26. Data: 2020-10-20 13:15:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]

    >za
    >to zeby to zabrał - grosze jakies bo 50gr od litra ale za darmo juz

    Hm, google troche skupów znajduje.

    http://www.skupolejuanpol.pl/skup-oleju-uslugi

    Ale faktycznie - ile placa, to nie napisali, a sformulowane tak, ze na
    dobra sprawe, to nie wiadomo kto tu komu placi, a "skup" ... moze
    tylko z przyzwyczajenia. :-)

    J.