  • 1. Data: 2009-04-06 20:44:52
    Temat: Illuminatus 4.5 - prezentacja
    Od: "Hollie" <h...@y...fr>

    Witam,

    muszę przygotować prezentację na lekcję inforamtyki. Jednym z programów,
    którego mogę użyć jest Illuminatus 4.5. Program bardzo mi się spodobał, lecz
    nie wiem, jak ostatecznie wyeksportować prezentację. Przy normalnym zapisie
    otrzymujemy rozszerzenie imp (za pomocą jakiś innych programów można to
    jeszcze otworzyć?), lecz także istnieje opcja 'export html'. Niestety po
    wyeksportowaniu w prezentacji pojawia się wiele braków - nie widać zdjęć,
    nie słychać dźwięków.
    Zastanawiam się, gdzie tkwi problem.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Hania