  • 1. Data: 2015-04-15 21:48:36
    Temat: Import moto z USA
    Od: Lazuril <arek.olszewski60@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam wszystkich forumowiczów :)

    Jak w temacie interesuje mnie ściągniecie motocykla z USA, tylko czy jest
    taka opcja jak rozłożenie motocykla na części, powiedzmy pierwsze... i
    wysłanie go do Polski w 3 paczkach. Uda mi się zarejestrowanie takiego
    motocykla w naszym pięknym kraju?

  • 2. Data: 2015-04-16 07:33:09
    Temat: Re: Import moto z USA
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-15 o 21:48, Lazuril pisze:
> [...]
    > pierwsze... i wysłanie go do Polski w 3 paczkach. Uda mi się
    > zarejestrowanie takiego motocykla w naszym pięknym kraju?

    Ale po co ? Przeciez i tak musisz go oclic w calosci zeby zarejestrowac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 3. Data: 2015-04-17 12:10:05
    Od: Lazuril <arek.olszewski60@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    > Ale po co ? Przeciez i tak musisz go oclic w calosci zeby zarejestrowac.

    Brat chce wysłać sobie SM na wakacje i chce żeby wyniosło go to jak
    najtaniej, wiadome jest, że jak wyśle moto w 3 paczkach wyniesie go to
    taniej jakby miał załatwiać to przez jakąś firmę logistyczną, która
    udostępni mu miejsce w kontenerze...

  • 4. Data: 2015-04-17 12:28:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-17 o 12:10, Lazuril pisze:
> [...]
    > najtaniej, wiadome jest, że jak wyśle moto w 3 paczkach wyniesie go to
    > taniej jakby miał załatwiać to przez jakąś firmę logistyczną, która

    No to mu to ocla jako czesci i tego nie zarejestruje. Motocykl do
    oclenia musi byc w miare kompletny. Poza tym koszt 3 paczek z USA po 60
    kg kazda bedzie niewiele nizszy niz koszt przeslania calego moto droga
    morska. Przy malych motocyklach to kosztuje kilkaset $.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 5. Data: 2015-04-18 12:55:13
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Kuczu" wrote...

> [...]
    > bedzie niewiele nizszy niz koszt przeslania calego moto droga morska. Przy
    > malych motocyklach to kosztuje kilkaset $.

    Jak ja wysyłałem motocykle z USA to w jednym kawałku zawsze wychodziło
    taniej niż gdyby miało iść w paczkach. Powyżej określonych wymiarów (nie
    pamiętam jakich) firma liczy objętość, a nie wagę. Kilka lat minęło już, ale
    wtedy przesłanie kompletnej CBR600 kosztowało $300. Przesłanie 200kg (tyle
    ważyła) w paczkach kosztowało by około $400.
    Dodatkowo jest kwestia rejestracji - paczka części to nie motocykl, a jeśli
    odprawa jako motocykl to cała robota z rozbieraniem jest bez sensu.

    Lazuril, powiedz bratu, żeby nie kombinował bo to nic nie da.

    --
    James