  • 1. Data: 2009-07-20 14:30:38
    Temat: Intel Dual-Core E5200 i problem z pomiarem temp...
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam nadzieje ze dobrze trafilem ze swoim pytaniem :) Jesli nie, prosze o
    wybaczenie i nakierowanie :)

    Mam problem z zakupionym niedawno dual-corem e5200. Jak w temacie programy
    takie jak CoreTemp, RealTemp pokazuja wlasciwie temp tylko jednego
    rdzenia, czyli core0, natomiast core1 zawsze w tych programach pokazywane
    jest z wynikiem 52stopni bez jakiejkolwiek reakcji na obciazenie - temp jest
    stala, tzn wskazuje stala wartosc :) Dodatkowo HWM BlackBox pokazuje mi temp
    52stopnie dla obu rdzeni bez zadnej reakcji na obciazenia. Troche mnie to
    zdziwilo, gdyz majac starszego dual-core, czyli e2140 pokazywaly oba te
    programy wlasciwe temp i dla obu rdzeni. Dodam, ze everesty w roznych
    wersjach dla tego klocka e5200 wogole nie maja zadnej rubryki pokazujacych
    pomiar temp - w przeciwienstwie do e2140, ktory mial pokazany pomiar z
    procesora w everescie i pokrywal sie z pomiarem w/w programow.

    Nie wiem co moze byc tego przyczyna... testy w super pi czy sp2004
    przechodza bezproblemowo i tylko ta kwestia pomiaru temp troche mnie i dziwi
    i niepokoi zarazem.

    Czy moze ktos z Was wie o co kaman? :)

    Pozdrawiam.