  • 41. Data: 2009-01-04 20:27:16
    Temat: Re: JS - jak zrobić poprawnie submit formularza pod FF?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > W głowie mi się kręci od tak rozdrobionych właściwości. Stosuj skrócony
    > zapis typu padding:0;

    To nic nie da, próbowałem. Lewy padding mam docelowo 35px i dlatego to
    rozdrobnienie. Tylko do testów zrobiłem 0px. A'propos... to kolejny argument
    do zrobienia przycisków z DIVów skoro zwykłych przycisków nie da się
    posadzić jeden obok drugiego. Tak na marginesie <button>'y da się zarówno w
    FF i IE lecz i tak będę miał wtedy brak przycisku domyślnego i kółko się
    zamyka.

  • 42. Data: 2009-01-04 20:38:57
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Sprostowanie odnośnie <input type=submit style="display:none"> - ukrycie pod
    IE przycisku powoduje, że przestaje on działać. Musiałem JS nie do końca
    wyciąć dlatego źle oceniłem sytuację. To działa tylko pod FF i pewnie można
    spodziewać się, że przestanie. Czyli powrót do JS ?

  • 43. Data: 2009-01-05 08:57:24
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 04-01-2009 o 21:38:57 Marek <m...@s...interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > wyciąć dlatego źle oceniłem sytuację. To działa tylko pod FF i pewnie można
    > spodziewać się, że przestanie. Czyli powrót do JS ?

    Position: absolute; left: -100000px;
    No i ewentualnie tabindex=-1...

    --
    Maciej Łebkowski

  • 44. Data: 2009-01-05 08:59:06
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 04-01-2009 o 19:05:19 Marek <m...@s...interia.pl> napisał(a):

    > input.button {
    > float: left;
    > }
    > nie jest w stanie zabić prawego paddingu, który na oko wynosi ze 20 pikseli.
    > Odstępy między buttonami stają się kobylaste zamiast wynosiż żądane 5px. Czy
    > wiecie jak się tego pozbyć?

    Double float bug + google prawdopodobnie.
    Poza tym - szukaj bugów IE zwiazanych z inputami, moze cos znajdziesz.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 45. Data: 2009-01-05 10:25:48
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Marek pisze:
> [...]
    > border-right-width: 0px;
    > border-bottom-width: 3px;
    > border-left-width: 0px;
    > border-top-style: none;
    > border-right-style: none;
    > border-bottom-style: hidden;
    > border-left-style: none;
    > border-bottom-color: transparent;
    > line-height: 100%;
    > letter-spacing: 0px;
    > }
    >
    > nie jest w stanie zabić prawego paddingu, który na oko wynosi ze 20
    > pikseli. Odstępy między buttonami stają się kobylaste zamiast wynosiż
    > żądane 5px. Czy wiecie jak się tego pozbyć?

    Dodaj:

    width:auto;
    overflow:visible;

    Powinno pomóc.

    --
    Peter

  • 46. Data: 2009-01-05 11:39:34
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Dodaj:
    >
    > width:auto;
    > overflow:visible;
    >
    > Powinno pomóc.

    No i pomogło, dziękuję :-)
    Chodziło o overflow, width:auto jest domyślnie. Czy wiesz jaki jest związek
    overflow z prawym paddingiem? Szczerze mówiąc zauważyłem, że jeśli tworzy
    się gdzieś jakiś odstęp między elementami lub coś nie wyglada tak jak
    spodziewamy się tego to należy metodą prób i błędów dodawać atrybuty stylu
    tak długo aż się trafi. Czy jest jakaś metoda zrozumienia w czym rzecz aby
    tak nie błądzić?

  • 47. Data: 2009-01-05 12:01:07
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Marek pisze:

    > No i pomogło, dziękuję :-)
    > Chodziło o overflow, width:auto jest domyślnie. Czy wiesz jaki jest
    > związek overflow z prawym paddingiem?

    Tu raczej nie o padding chodzi, IE ma w ogóle jakieś problemy z
    szerokością stylowanych inputów, jak widać overflow jest fixem tutaj.

> [...]
    > dodawać atrybuty stylu tak długo aż się trafi. Czy jest jakaś metoda
    > zrozumienia w czym rzecz aby tak nie błądzić?

    Jak zoom:1; czy position:relative; nic nie dają, to trzeba po kolei
    wycinać style aż znajdziesz winowajcę.
    To jest magia IE, pokochaj to lub znienawidź ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 48. Data: 2009-01-05 13:08:29
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 09:57:24 +0100, Maciej Łebkowski napisał(a):

    > [...]
    > Position: absolute; left: -100000px;

    Ile?

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 49. Data: 2009-01-05 13:25:20
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    ethanak pisze:

    > Ile?

    Jak to ile ethanak?! ...to jak pracujesz w dużej firmie, w której kompy
    i monitory ustawione są w jednej linii pod ścianą - to gość jakieś 100
    stanowisk w lewo będzie miał to na monitorze :P

    --
    Pozdrawiam - Radek N.

  • 50. Data: 2009-01-05 13:27:55
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 14:25:20 +0100, Radek N. napisał(a):

    > Jak to ile ethanak?!

    Ej, ale ja na poważnie!

    ethanak