  • 1. Data: 2020-02-10 21:51:47
    Temat: Jak dbać o baterię w telefonie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://next.gazeta.pl/internet/1,104530,17352604,cz
    tery-porady-jak-dbac-o-baterie-w-smartfonie-to-takie
    -proste.html

    Warto przeczytać, bo wklejać nie będę z wiadomych względów.

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-02-10 23:40:08
    Temat: Re: Jak dbać o baterię w telefonie
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-10 21:51, Animka wrote:
    > https://next.gazeta.pl/internet/1,104530,17352604,cz
    tery-porady-jak-dbac-o-baterie-w-smartfonie-to-takie
    -proste.html

    > Warto przeczytać, bo wklejać nie będę z wiadomych względów.

    Sama pisałaś?

  • 3. Data: 2020-02-11 03:33:03
    Temat: Najskrajniejsze bajery ktore me oczy widzialy - Re: Jak dbać o baterię w telefonie
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:
    > https://cztery-porady-jak-dbac-o-baterie-w-smartfoni
    e-to-takie-proste.html
    > Warto przeczytać, bo wklejać nie będę z wiadomych względów.

    Skracaj "kilometrowe" URL'e (niedlugo czekac
    jak wam ueJUNTA dobierze sie finansowo do dupy
    za *NIEDOZWOLONE* podawanie "linkow"!).

    Nie siej cudzej *PROPAGANDY* WYSSANEJ z PALCA!

    Oto jak kalifat germanistan z
    łatwością *kolonizuje* i ograbia kraj...
    http://bit.ly/2HnecAD

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Data-Leeches: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.

    TFU WON

  • 4. Data: 2020-02-11 14:26:43
    Od: h...@g...com

    "Artykuł" pisany 5 lat temu

  • 5. Data: 2020-02-11 17:48:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-11 o 14:26, h...@g...com pisze:
    > "Artykuł" pisany 5 lat temu

    Nie zauważyłam, ale zalecenia co do baterii są aktualne.

    --
    animka

  • 6. Data: 2020-02-11 18:27:44
    Od: z <...@...pl>

    Nie Animko.

    W wolnym kraju jeszcze wolno Ci zacytować fragment artykułu z podaniem
    źródła. PRECZ Z UNIJNYM UCISKIEM!

    Zamieszenie linku i to jeszcze do takiego szmatławca z płatnymi
    treściami nie wystawia Tobie dobrego świadectwa

  • 7. Data: 2020-02-11 18:31:27
    Od: z <...@...pl>

    "ładuj częściej, utrzymuj poziom 50-80%"

    W takim razie producenci powinni powiększyć baterie x 3 bo wtedy jest
    szansa utrzymywać taki przedział naładowania w normalnym użytkowaniu.

    Ktoś tu jest debilem albo nie umie konstruować poprawnie smartfonów.

    Dżuma i cholera ;-)

  • 8. Data: 2020-02-11 18:39:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-11 o 18:31, z pisze:
> [...]
    > szansa utrzymywać taki przedział naładowania w normalnym użytkowaniu.
    >
    > Ktoś tu jest debilem albo nie umie konstruować poprawnie smartfonów.

    Przestań w pracy bawić się smartfonem i okradać pracodawcę. Gwarantuję
    że po powrocie do domu, będziesz miał <60% stanu :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 9. Data: 2020-02-11 19:18:58

    > Przestań w pracy bawić się smartfonem i okradać pracodawcę. Gwarantuję
    > że po powrocie do domu, będziesz miał <60% stanu :]

    Chyba że odbieram telefony od klientów lub dostawców
    Albo... słucham radia internetowego w pracy
    Albo...
    Wychodzę rano i wieczorem ładuję. Tak powinien działać telefon.

    Jeśli stan naładowania poniżej 50% jest szkodliwy to ktoś tu jest DEBILEM

    Tesla też ma takie marne baterie? ;-)