  • 1. Data: 2014-09-02 23:50:25
    Temat: Jak dla mnie (niemal) ideal: Z3 Compact
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.gsmmaniak.pl/344578/specyfikacja-sony-xpe
    ria-z3-compact/
    Pewnie, ze przydalaby sie wymienna bateria i stabilizacja aparatu ale
    coz 100% idealu nigdy nie bedzie. Mam nadzieje, ze zrezygnuja z folii na
    ekranie a sam ekran bedzie co najmniej tak dobry jak w Z1 Compact.
    Swoja droga slowo "Compact" dziwnie wyglada w zestawianiu z ekranem
    4.6-4.7".
    Aha, mozna go wrzucac nawet do wiadra ze slona woda o dwumetrowej
    glebokosci.

  • 2. Data: 2014-09-03 13:47:43
    Temat: Re: Jak dla mnie (niemal) ideal: Z3 Compact
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-02 23:50, atm pisze:
> [...]
    > 4.6-4.7".
    > Aha, mozna go wrzucac nawet do wiadra ze slona woda o dwumetrowej

    Dla mnie ideał to zadowalajaca czułaść antenek, szybkie łapanie fixa i
    dokładność GPSu, no i dobra widoczność na ekranie. Niczego więcej nie
    oczekuje, a jakoś nikt z producentów nie potrafi wyjść naprzeciw moim
    skromnym oczekiwaniom.

  • 3. Data: 2014-09-03 13:54:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > 4.6-4.7".
    > Aha, mozna go wrzucac nawet do wiadra ze slona woda o dwumetrowej

    Nie wytrzymuje słonej wody i gwarancja tego nie obejmuje.
    Woda tak ale nie może być słona :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-09-03 14:06:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-03 13:47, Trybun wrote:
> [...]
    > dokładność GPSu, no i dobra widoczność na ekranie. Niczego więcej nie
    > oczekuje, a jakoś nikt z producentów nie potrafi wyjść naprzeciw moim

    Daj spokoj, o tym mozesz tylko pomarzyc. W zamian dostaniesz od Sony
    zewnetrzny modul z wymienna optyka przyczepiany do smartfonow....
    Co do czulosci anten nie moge szczegolnie narzekac na smartfony, nie
    zauwazylem roznicy w stosunku do dumbfonow.
    GPS - owszem przydalaby sie czulosc Garminow, wydaje mi sie jednak, ze
    projektanci i tak dokonuja cudow upychajac te wszystkie komponenty
    niemal w samym ekranie bo po wyjeciu baterii z SGS2 zostaje naprawde
    niewiele wiecej.

  • 5. Data: 2014-09-03 14:06:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-03 13:54, Chris wrote:
    ria-z3-compact/

    > Nie wytrzymuje słonej wody i gwarancja tego nie obejmuje.
    > Woda tak ale nie może być słona :)

    Heh, rozumiem. Ok, trzeba bedzie dodac gwiazdke na koncu zdania i daleko
    pod spodem cos malym drukiem ;]