  • 11. Data: 2010-06-11 10:56:03
    Temat: Re: Jak ominac Wroclaw? OT
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 10:12:36 +0100, T.F. napisał(a):

    > Opole ma obwodnice(czego NIE ma Wroclaw).

    Ostatnia wielka woda zmyła obwodnicę Opola w pizdu. Nie wiem czy już jest
    naprawiona i przejezdna. Ostatnio jechałem z centrum do autostrady prawie
    1,5 godziny.

    > (nawet Lubliniec i Dobrodzien maja obwodnice!!!)
    Ale porównanie.

    Się buduje u nas. Jakieś 70km długości, tym dwa jebitne mosty przez Odrę i
    ileś tam kilometrów na palach co by nie zmyło w razie W.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 12. Data: 2010-06-11 11:06:12
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    trud pisze:

    > Ostatnia wielka woda zmyła obwodnicę Opola w pizdu. Nie wiem czy już jest
    > naprawiona i przejezdna. Ostatnio jechałem z centrum do autostrady prawie
    > 1,5 godziny.

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010060
    9/POWIAT01/795951254

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 13. Data: 2010-06-11 17:45:00
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-11 11:12, T.F. pisze:

    > Opole ma obwodnice(czego NIE ma Wroclaw).
    > (nawet Lubliniec i Dobrodzien maja obwodnice!!!)

    Obwodnicę Opola można o kant rozbić,zawsze zakorkowana,zastanawiam się
    czy nie lepiej jezdzić teraz przez centrum
    > PS:
    > I tez przejezdzalem przez Wro 2 razy.
    > Pierwszy i ostatni.
    > Nigdy wiecej. Nigdy.

    jezdżę często,zazwyczaj przejeżdżam miasto w jakieś 35-45 minut, dużo
    daje obwodnica Oleśnicy,tam się kiedyś stało-jedne swiatła na krzyż a od
    Wroc mozna było i z godzinę poczekać:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2010-06-12 21:49:41
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 11 Cze, 19:45, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > Obwodnicę Opola można o kant rozbić,zawsze zakorkowana,zastanawiam się
    > czy nie lepiej jezdzić teraz przez centrum
    Nie bylo dramatu. Polecialem klasycznie - Czewa - Opole - A4.
    Wszystkim dziekuje za porady.

    pozdrowienia z okolic Munchen
    dr
    14/525

  • 15. Data: 2010-06-13 11:14:24
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > czy nie lepiej jezdzić teraz przez centrum
    Nie bylo dramatu. Polecialem klasycznie - Czewa - Opole - A4.

    No to Ci się udało - Pn obwodnica Opola była zamknięta
    przez dłuższy czas ...

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2010-06-13 13:56:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-12 23:49, doktorski pisze:
    > Nie bylo dramatu. Polecialem klasycznie - Czewa - Opole - A4.
    > Wszystkim dziekuje za porady.
    Wiadomo, sobota:-)
    > pozdrowienia z okolic Munchen
    ??Jakaś rozległa okolica Drezna:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2010-06-13 19:34:21
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Cze, 15:56, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > ??Jakaś rozległa okolica Drezna:-P
    Drezno bylo tylko po drodze. W Carmagnoli maja dobrego kebaba. :)

    pzdr, dr
    14/525 K12s sprzedam