  • 1. Data: 2013-05-07 09:20:46
    Temat: Jak pobrać szerokość elementu?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mamy strukturę:

    ... tu kod HTML

    Jak wyznaczyć szerokość elementu slider?
    document.getElementById("slider").offsetWidth zwraca 700px, co jest
    bzdurą. Element slider jest znacznie szerszy.

    Marek

  • 2. Data: 2013-05-07 22:47:24
    Temat: Re: Jak pobrać szerokość elementu?
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 07-05-2013 09:20 Marek napisał:
> [...]
    > document.getElementById("slider").offsetWidth zwraca 700px, co jest
    > bzdurą. Element slider jest znacznie szerszy.

    Jeśli nigdzie nie ustawiasz innej szerokości dla #slider, to wcale nie
    jest to bzdurą - div zdaje się przejmuje szerokość rodzica.

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 3. Data: 2013-05-07 23:13:51
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-05-07 22:47, Wojtek Gapiński pisze:

    > Jeśli nigdzie nie ustawiasz innej szerokości dla #slider, to wcale nie
    > jest to bzdurą - div zdaje się przejmuje szerokość rodzica.

    No dobrze, ale gdy wyłączę overflow:hidden, to ewidentnie widać, że
    szerokość obiektu jest znacznie szarsza niż rodzic a mimo to zwracana
    szerokość jest taka jak rodzica.

    Marek

  • 4. Data: 2013-05-08 07:38:33
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 07-05-2013 23:13 Marek napisał:

    > No dobrze, ale gdy wyłączę overflow:hidden, to ewidentnie widać, że
    > szerokość obiektu jest znacznie szarsza niż rodzic a mimo to zwracana
    > szerokość jest taka jak rodzica.

    IMHO JS zwraca Ci taką szerokość #slider, jaka wynika ze stylów. A to,
    że zawartość się nie mieści i przez to ten <div> jest szerszy, to już
    inna sprawa.
    Może spróbuj ustawić dla #slider szerokość na auto.

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 5. Data: 2013-05-08 19:55:27
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-05-08 07:38, Wojtek Gapiński pisze:

> [...]
    > inna sprawa.
    > Może spróbuj ustawić dla #slider szerokość na auto.

    Chyba znalazłem rozwiązanie. Wystarczy odczytać scrollWidth. :-D Ta
    właściwość zawiera całą szerokość elementu jak na potrzeby scrollowania.
    Uffff.

    Marek

  • 6. Data: 2013-05-09 16:39:19
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie.invalid>

    > Jeśli nigdzie nie ustawiasz innej szerokości dla #slider, to wcale nie
    > jest to bzdurą - div zdaje się przejmuje szerokość rodzica.

    Zauważ że #slider ma position:absolute; - w takim przypadku jego
    szerokość jest dopasowywana do zawartości, a nie do rodzica.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";