  • 1. Data: 2015-10-21 12:51:29
    Temat: Jak to rozumiec?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,
    Fragment opisu tokarki: ""Max uchwyt narzędzia 20x20 mm". W instrukcji:
    ""Narzędzie tnące (max wybór) 0.79''x0.79'' (20X20mm)" .
    Ja to rozumiem tak: Kupuje tokarke i max noz jaki moge zalozyc, to 20x20.
    Ale okazuje sie, ze: "Zgadza się kupił Pan tokarke do której można
    załozyc max.narzedzie 20 x 20 a standard to 16 x 16 mm jak najbardziej
    nie jest to nie zgodność tylko błedna interpretacja ."
    Czy to faktycznie jest jakis standard? Kto ma racje?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2015-10-21 13:18:34
    Od: 4...@g...com

    W imaku mocuje się nie tylko noże. Opis jest jak najbardziej prawidłowy. Nóż o
    wysokości 20mm, o ile nie będzie to stalka która można zeszlifowac, będzie miał
    ostrze dużo powyżej osi. Zamontować taki nóż się da ale toczyć nim się nie da.

  • 3. Data: 2015-10-22 02:29:12
    Temat: Re: Jak to rozumiec?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zamontować taki nóż się da ale toczyć nim się nie da.

    Dzieki za odp. Chodzi o imak z szybkowymiennymi uchwytami nozy. Do
    uchwytow dostarczonych z tokarka wchodza max 16x16, opis sugeruje cos
    innego. Tak mi sie wydawalo. No ale skoro opis prawidlowy, to cieszyc
    sie wypada, ze nie dali np. 8x8.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa