  • 1. Data: 2023-08-24 00:38:55
    Temat: Jak usunąć cookies?
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    Witam

    Jak/czym usunąć cookies z Androida 13?
    Z czego ponadto warto Androida oczyścić?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2023-08-24 00:46:12
    Temat: Re: Jak usunąć cookies?
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 24.08.2023 o 00:38, Ewa pisze:

    > Jak/czym usunąć cookies z Androida 13?
    > Z czego ponadto warto Androida oczyścić?

    Przepraszam, zapomniałam dodać, że używam
    przeglądarki Chrome 116.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2023-08-24 09:02:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.08.2023 o 00:38, Ewa pisze:
    > Witam
    >
    > Jak/czym usunąć cookies z Androida 13?
    > Z czego ponadto warto Androida oczyścić?

    Myślałem, że pytasz jak usunąć domyślnie otwierające się okno z
    akceptacją bądź nie ciasteczek.
    Ale chyba Ty jesteś z tych co plastrem kamery zaklejają.
    Dlatego w tej materii mogę tylko doradzić, że nie warto walczyć z
    domniemaną złą wolą szpiegowania nas.

    Robert

  • 4. Data: 2023-08-24 12:23:34
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    W dniu 24.08.2023 o 09:17, Fothoradethogerthar Gothotesurethsen pisze:
    > Ewa wrote...
    >
    > - trzy kropki (po prawej u góry)
    >
    > - ustawienia
    >
    > - ochrona danych i bezpieczeństwo
    >
    > - usuń dane przeglądarki (w tym "krowie" placki
    > wszelakiego internet warcholstwa).

    Bardzo dziękuję.

    Nie wiem jaki wpływ na dalsze ustawienia ma to,
    że nie mam włączonej synchronizacji. Jeśli chodzi
    w tym o zsynchronizowanie tych samych aplikacji
    na różnych urządzeniach, to mnie na tym nie zależy.

    U mnie to się nazywa Prywatność i bezpieczeństwo.
    Mam tam dużo pozycji.
    Czy te ustawienia i ich skutki są gdzieś dokładniej
    opisane (Android 13, Chrome 16) ?

    Na razie (chciałam) wyczyścić historię przeglądania,
    pliki cookie i dane witryn oraz obrazy i pliki zapisane
    w pamięci podręcznej. W zaawansowanych miałam jeszcze
    zapisane hasła - brak, autouzupełnianie danych
    formularz - brak oraz Ustawienia witryn - brak.
    Po kliknięciu na wyczyść dane pojawiła się możliwość
    wyczyszczenia danych z podanych tam stron, ale waham
    się czy to zrobić, bo jest to 5 ważnych dla mnie
    stron, z których często korzystam. Na razie anulowałam.
    I tu mam problem. Potwierdzenie chęci wyczyszczenia danych
    oraz naciśniecie Anuluj przy liście stron wyświetla się
    znowu lista Historia przeglądania, pliki cookie itd.
    Te 2 ekrany w kółko. Co mam zrobić?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2023-08-27 08:46:20