  • 1. Data: 2009-05-24 09:56:41
    Temat: Jaka drukarka atrametowa do biura?
    Od: Michal AKA Miki <m...@g...com>

    Witam grupe...

    No nie sadzilem, ze zapytam sie na tej grupie o drukarke, ale nieco
    wymieklem :D

    Dobra, do rzeczy...
    Drukarka ma byc do biura, przeznaczenie - glownie wydruki kolorowe, w
    dosc duzych ilosciach (czyli osobne pojemniki na kazdy kolor, wysoka
    jakosc niepotrzebna)..
    Z bardziej zaawansowanych opcji, ktore KONIECZNIE potrzebuje, to siec
    LAN (koniecznie po kablu, wifi wykluczone ze wzgledu na ograniczenia
    korporacyjne), oraz sprawdzanie stanu tuszy poprzez wbudowany
    interfejs web (chyba wszystkie drukarki HP z karta sieciowa to
    posiadaja).

    Z opcji, ktore byloby milo miec, ale mozna sie bez nich obejsc to
    wbudowany skaner oraz wbudowany serwer SMTP (zeby wysylal emaile przy
    zdarzeniach).

    Kiedys HP mialo niezla drukarke OfficeJet Pro K550 - chociaz jakosc
    wydruku nie byla wysoka, to pozostale parametry, w tym cena za kopie
    byly zadowalajace...

    Teraz najbardziej pasowalaby mi jej nastepna wersja, tj OfficeJet Pro
    8000, niestety nie ma wersji z LANem, tylko USB albo Wifi.

    Odpowiadajac z gory na propozycje niektorych: nie moge miec drukarki
    USB + zewnetrzny printserwer, poniewaz wtedy nie zobacze stanu
    materialow eksploatacyjnych przez www.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2009-05-24 09:59:30
    Temat: Re: Jaka drukarka atrametowa do biura?
    Od: Michal AKA Miki <m...@g...com>

    On 24 Maj, 11:56, Michal AKA Miki <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > korporacyjne), oraz sprawdzanie stanu tuszy poprzez wbudowany
    > interfejs web (chyba wszystkie drukarki HP z karta sieciowa to

    Sorki, zapomnialem o podstawach :)

    Budzet - do 1000zl netto,
    lasery raczej odrzucam ze wzgledu na duze koszty wydruku... chyba, ze
    sie myle....

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-05-24 11:18:05
    Od: ant <a...@n...tld>

    Michal AKA Miki wrote:
    > Sorki, zapomnialem o podstawach :)
    > Budzet - do 1000zl netto,
    > lasery raczej odrzucam ze wzgledu na duze koszty wydruku... chyba, ze
    > sie myle....

    Generalnie mogę Ci doradzić z ręką na sercu - UNIKAJ OFFICEJET.
    Nad tą serią ciąży jakieś cholerne fatum. Przygody z OJ nie zniechęciły
    mnie jednak do atramentówek HP i od tygodnia jestem szcześliwym
    posiadaczem HP Photosmart 7280 (CC567B).

    Drukarka, skaner, fax, WiFi, Ethernet, Bluetooth, 6 pojemników na tusze,
    ADF, czytniki kart, cuda na kiju. Generalnie przekracza Twój budżet,
    ale daje więcej niż oczekujesz (skaner/fax/duplex), ew. poszperaj wśród
    niższych modeli z tej serii. Generalnie Photosmarty mają dobre opinie,
    nawet te za 400zł.

    <http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06b/18972
    -18972-238444-410635-410635-3204782-3382176.html?jum
    pid=reg_R1002_PLPL>

    Wiem, że trochę nie na temat ;)
    ale mówiąc krótko: rzuć okiem na serię Photosmart.

  • 4. Data: 2009-05-24 13:35:58
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Michal AKA Miki pisze:
    > Budzet - do 1000zl netto,
    > lasery raczej odrzucam ze wzgledu na duze koszty wydruku... chyba, ze
    > sie myle....
    A określ jaka cena za sztukę wydruku cię interesuje, i jakie
    zakolorowanie % tych wydruków. Bo laser niby kosztuje dużo, ale jak masz
    wydrukować po 3-6tyś str na tonerze "regenerowanym" za ~100-200zł za
    kolor, to nie wychodzi wg mnie drogo. Albo (ale to przekraczając
    znacznie budżet) na kolorowym ksero-faxo-kombajnie ~10tyś stron na 4
    butlach z tonerem po ~50zł :) A wydruk wychodzi dużo szybciej, wydruki
    są trwalsze, no i wytrzymałość sprzętu bywa większa niż przy atramentach
    zasychających itp.

    Chyba że interesuje cię raczej wydruk full-kolor całe strony, to wtedy
    zasilanie stałe w tusz z zewnętrznych baniaczków, pilnowanie by
    codziennie drukowało bez przerwy i nie zaschło... Inaczej kartridze
    wychodzą drogo, a jak są tanie - to wymiana głowic (które w OJ są
    osobno) dość szybko wychodzi drogo..

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2009-05-24 17:17:40
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Michal AKA Miki" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Teraz najbardziej pasowalaby mi jej nastepna wersja, tj OfficeJet Pro
    > 8000, niestety nie ma wersji z LANem, tylko USB albo Wifi.

    Niemozliwe. HP robi rózne dziwne rzeczy, ale nie az tak zeby, nie mialo
    wersji sieciowej drukarki biurowej. Nastepca K550 jest raczej seria K5400 i
    ma sie calkiem dobrze. Takze Epson ma udany model atramentówki biurowej,
    bodajze B300 albo jakos tak.

  • 6. Data: 2009-05-25 00:38:48
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Uzytkownik "MC" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > i ma sie calkiem dobrze. Takze Epson ma udany model atramentówki biurowej,

    Dzieki wszystkim za odzew... wlasnie tej K5400 brakowalo mi w zestawieniu...
    a na stronie HP jest "doradca", ktory nie podpowiedzial mi tej drukarki...

    Tak zeby zamknac temat - ten Photosmart jest calkiem OK, ale roznica w cenie
    jest dosc spora. Poza tym podajnik na 50stron to nieco malo...

    Niestety rozwiazania w stylu "butla" nie wchodza w rachube... to ma byc
    idiotoodporne, a jak znam zycie, to byly normalne misie samosie ("mi sie
    zepsulo, samo sie zepsulo").
    A gdybym mial 10k, to bym nawet nie pytal :D

    Pozdrawiam
    Michal

  • 7. Data: 2009-05-25 11:16:20
    Od: Toper <t...@S...interia.pl>

    Brother DCP-585CW
    mam i polecam. Ma podgla;d stanu tuszu (aplikacja sterownika w Windows),
    skanowanie(bardzo wygodne!) i drukowanie po sieci, 4 pojemniki z tuszem.
    Po w?oz.eniu karty do czytnika, pokazuje sie; jej zawartos'c' jako ftp pod
    adresem drukarki.
    Ma RJ45(Ethernet) i WiFi(nie musisz go uz.ywac', moz.esz przez Ethernet
    pod?a;czyc').

    Pozdrawiam

    Toper

  • 8. Data: 2009-05-25 14:05:49
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a jakie jest prowadzenie papieru w tych Brotherach, tak jak w HP [
    nawijane ] czy tak jak w Canon,ach z góry na dół ??

  • 9. Data: 2009-05-25 15:30:07
    Od: Toper <t...@S...interia.pl>

    Gupik pisze:
    > a jakie jest prowadzenie papieru w tych Brotherach, tak jak w HP [
    > nawijane ] czy tak jak w Canon,ach z góry na dół ??

    papier z dolnego podajnika (dosyć mały podajnik-to może być wada w
    biurze) idzie jakoś pewnie do góry, zawija i powyżej wypluwa kartkę.

    Pozdrawiam
    Toper

  • 10. Data: 2009-05-26 09:56:25
    Od: "Witniep" <w...@p...onet.pl>