  • 11. Data: 2021-02-22 19:56:46
    Temat: Re: Jaka karta graficzna zamiast Intel HD 4000
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60335b9f$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    user Dominik Ałaszewski pisze tak:

> [...]
    -pci-e-p1144505

    > Dzięki, wygląda dobrze, zwłaszcza podoba mi się
    > pasywne chłodzenie.

    Mam takie i jak na razie rok działają

    https://tinyurl.com/12h20am7
    https://tinyurl.com/4qqmttyl

    https://ibb.co/vZYyVg3

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 12. Data: 2021-02-23 07:17:33
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.02.2021 Irokez <n...@w...pl> napisał/a:

    > Do HP 8200?
    > Takiego?

    Nie, takiego:
    https://support.hp.com/pl-pl/product/hp-compaq-8200-
    elite-small-form-factor-pc/5037931/manuals

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 13. Data: 2021-02-24 07:58:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 21.02.2021 10:48, Dominik Ałaszewski wrote:
    > Dzień dobry szanownym grupowiczom,
    >
    > Niestety w temacie kart graficznych i grania jestem
    > totalnym amatorem.
    >
    > Córka gra w jakąś grę anime (jeśli to istotne, to dopytam
    > o tytuł)

    Patrząc na swoją córkę i obecne mody growe strzelam:
    https://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=352
    79&game=Ori%20and%20the%20Will%20of%20the%20Wisps

    GF950 teoretycznie, ale u mojej młodej chodzi to na lapku z i5 7 lub 8
    generacji plus GF940M po zmniejszeniu detali.
    Jeśli nie trafiłem gry to może chodzić też o Hollow Knight:
    https://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=271
    49&game=Hollow%20Knight

    Jeśli to też nie to to możesz jednak podać tytuł tej tajemniczej gry -
    będzie łatwiej :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 14. Data: 2021-02-24 08:42:12
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.02.2021 Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał/a:

    > Jeśli to też nie to to możesz jednak podać tytuł tej tajemniczej gry -
    > będzie łatwiej :)

    Dopytałem, gra się wabi Genshin Impact.
    "Nabiłem drogą kupna" GeForce GT710, konkretnie tę:
    https://pl.msi.com/Graphics-Card/GT-710-1GD5H-LP
    - 145 zł nowa z gwarancją, koszt ujdzie.

    Młoda zadowolona- mimo wyższych ustawień chodzi znacznie
    lepiej, niż na laptopie.

    Poniewczasie widzę, że na jutubie chwalą się, że ta karta
    daje radę:
    https://youtu.be/fxrsfNXg8tY
    i podobne.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 15. Data: 2021-02-25 08:39:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 24.02.2021 08:42, Dominik Ałaszewski wrote:
    [...]
    > Młoda zadowolona- mimo wyższych ustawień chodzi znacznie
    > lepiej, niż na laptopie.

    I to najważniejsze :)

    > Poniewczasie widzę, że na jutubie chwalą się, że ta karta
    > daje radę:
    > https://youtu.be/fxrsfNXg8tY
    > i podobne.

    Podobnie sprawdziłem czy ten 940M zadziała z ORI :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 16. Data: 2021-02-25 16:02:49
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 24-02-2021 o 08:42, Dominik Ałaszewski pisze:

> [...]
    > lepiej, niż na laptopie.
    >
    > Poniewczasie widzę, że na jutubie chwalą się, że ta karta

    Ten też:
    https://youtu.be/jl4wWgKcxMM?t=203

    miab